Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vind je het horloge van Versluys mooi? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264304)

Dadeemelee 4 april 2022 13:11

Vind je het horloge van Versluys mooi?

Ik vind het patserig en lelijk.

Edit: nern=neen. :lol:

Bach 4 april 2022 13:58

Wie is Versluys?

Doet er niet toe.

Smaken verschillen. Ik vind het wat druk.

Wat zou het uurwerk zeggen over zijn persoonlijkheid?

Bach 4 april 2022 14:05

Ik vind dit meer stijl hebben.

Wat zegt dit over de persoonlijkheid?

fred vanhove 4 april 2022 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9934252)

Wat is dat voor iets ?

fred vanhove 4 april 2022 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9934252)

Wat is dat voor iets ? Lijkt wel zo'n speelgoed ding voor een 9 jarige.

De schoofzak 4 april 2022 16:13

Ik vind het lelijk.
Maar over goesting en kleuren, wil ik niet zeuren. (©)

Dadeemelee 4 april 2022 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9934381)
Wat is dat voor iets ? Lijkt wel zo'n speelgoed ding voor een 9 jarige.

Ja het is precies gelijk een Dacia Logan met een te grote spoiler en gele striping.

Rudy 4 april 2022 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9934384)
Ik vind het lelijk.
Maar over goesting en kleuren, wil ik niet zeuren. (©)

Op dat ding kan ik met moeite lezen hoe laat het is.

Libro 4 april 2022 18:54

Voor dat geld kocht ik een Patek Philippe Nautilus of een Jaeger-leCoultre, niet zo'n protserige Richard Mille.

Dadeemelee 4 april 2022 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9934513)
Voor dat geld kocht ik een Patek Philippe Nautilus of een Jaeger-leCoultre, niet zo'n protserige Richard Mille.

Al die dure rommel is bijzonder zwaar en oncomfortabel. Ik gebruik bijna nooit een horloge. Ik heb wel een lichte goedkope plastieken Casio voor het geval dat. En ik heb ook geen andere blingbling.

Libro 4 april 2022 19:04

Iets redelijker geprijsd en stijlvoller:

Rolex Oyster Perpetual

Cartier Tank:

Alles van Grand Seiko:

Hamilton Ventura:

Libro 4 april 2022 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9934522)
Al die dure rommel is bijzonder zwaar en oncomfortabel. Ik gebruik bijna nooit een horloge. Ik heb wel een lichte goedkope plastieken Casio voor het geval dat. En ik heb ook geen andere blingbling.

Ik hou dan weer wel van een mooi en kwaliteitsvol horloge. Mijn "pronkstuk" is jammer genoeg Russisch (gelukkig met Japans gangwerk):

PS Jij bent toch toevallig geen ex-muzikant van Katastroof?

maddox 4 april 2022 19:24

Voor dat geld koop ik een loods waar ik een wooncontainer in kan zetten.

Ik draag al sinds 1991 geen horloge meer. Niet nodig. Mijn tijdsgevoel is accuraat genoeg om zelden te laat te komen. (en dat is dan meestal verkeersgebonden, niet vertrektijd)

Dadeemelee 4 april 2022 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9934527)
Ik hou dan weer wel van een mooi en kwaliteitsvol horloge. Mijn "pronkstuk" is jammer genoeg Russisch (gelukkig met Japans gangwerk):

PS Jij bent toch toevallig geen ex-muzikant van Katastroof?

Verzamelaars kan ik wel begrijpen, maar dan zou ik toch eerder écht zeldzame objecten verzamelen (antieke dus) ipv ‘kunstmatig’ dure exemplaren zoals Versluys. En ik zou er zeker niet mee in het openbaar lopen mee paraderen.

Edit: ik ex-muzikant van Katastroof? Ik ben hier op het forum al vanalles genoemd, maar dit is toch het strafste! 8O :lol:

Libro 4 april 2022 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9934536)
Verzamelaars kan ik wel begrijpen, maar dan zou ik toch eerder écht zeldzame objecten verzamelen (antieke dus) ipv ‘kunstmatig’ dure exemplaren zoals Versluys. En ik zou er zeker niet mee in het openbaar lopen mee paraderen.

Edit: ik ex-muzikant van Katastroof? Ik ben hier op het forum al vanalles genoemd, maar dit is toch het strafste! 8O :lol:

Stef Bef was op Twitter zijn goedkope Casio aan het bestoefen naar aanleiding van de kwestie Versluys , vandaar ;-)

Eigenlijk, zo'n vintage Casio zou een mooie aanvulling van mijn verzameling zijn: https://www.casio-europe.com/euro/pr...tches/vintage/

Dadeemelee 4 april 2022 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9934542)
Stef Bef was op Twitter zijn goedkope Casio aan het bestoefen naar aanleiding van de kwestie Versluys , vandaar ;-)

Eigenlijk, zo'n vintage Casio zou een mooie aanvulling van mijn verzameling zijn: https://www.casio-europe.com/euro/pr...tches/vintage/

Stef Bef heeft goede smaak. :-D
Nu ik eraan denk, ik heb ook een Garmin gps. Maar bij gps gebruik is de batterij veel te rap leeg.

Libro 4 april 2022 19:41

Ik heb zelfs het horloge van mijn plechtige communie nog (een Rodanex in deze stijl):

Gipsy 4 april 2022 20:10

Het is handiger dan zwart geld maar stom om met op straat te lopen.

Henri1 4 april 2022 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9934513)

Ik gebruik eigenlijk nog zelden een horloge.

Ik zeg: Hey Siri, hoe laat is het? En ik wordt op mijn wenken bediend.

Henri1 4 april 2022 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9934536)

Een Seiko is ook niet verkeerd en betaalbaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be