![]() |
Militaire inlichtingendienst ontkent: helemaal geen routers gekocht van Huawei
Deze ochtend bracht HLN spectaculair nieuws: het leger, en dan nog wel de inlichtingendienst heeft Huawei routers gekocht.
Maar deze avond werd dit staalhard ontkend. Wat zou er van aan zijn? Domme journalist van HLN, of poging tot verbergen van een grote flater door het leger? Titel: Militaire inlichtingendienst ontkent: "We hebben helemaal geen routers gekocht van Huawei” https://www.hln.be/binnenland/milita...awei~a89c2914/ Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze dat gedaan hebben is dat echt wel de fuck up van het jaar, nu ja het zal de eerste niet zijn...
ik pak dat nog niet in huis voor prive gebruik omwille van die reden. |
Citaat:
Beide kan ook natuurlijk. |
Ze hebben ze gekregen. Tweedehandse routers van de Chinese volksarmee. :lol:
|
De Chinese militaire attachés van de ambassade in Brussel doen het IT onderhoud van de Belgische staatsveiligheid.
Onder het moto, geen geheimen is goeie vrienden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moeten toch iets terugdoen nu ze niet 100% voor gas konden gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Belgo-fascist die niet zo lang geleden nog kwaad was omdat Belgie zei, Walen laatst. |
Een router, wat is dat eigenlijk?
|
Nieuws van het niveau : 'het had kunnen waar zijn...'
:roll: |
De mil. inlichtingen ontkende ook dat Jurgen Conings een "gevaarlijk" man was...
|
Citaat:
|
Eerlijk gezegd is het van geen belang van waar die routers komen,er ZITTEN Chinese chips in...
VEEL belangrijker zal zijn dat van naaldje tot draadje BEGREPEN wordt hoe de software in die routers werkt en wat die allemaal doet,hetgeen uiteindelijk kennis op chipniveau zal vereisen... Ik ben ervan overtuigd dat bedrijven als Microsoft,Apple,Google,Facebook etc dat kunnen. Ik betwijfel of Proximus,Telenet,onze strijdkrachten dat kunnen... En waar moeten ze lopen hier in Belgie? juist.....ze moeten bellen naar "de Amerikanen" of "de Israeli's" vrees ik. Dat gaat niet lukken als onze Uniefs steeds meer pretpakketdiplomas rondgooien in plaats van concentraties te worden voor het opleiden van briljante wetenschappelijk/technische mensen....Momenteel hebben we GEEN ENKELE van onze universiteiten die de DURF heeft om aan te kondigen dat ze al die "pretpakketdiplomas" gaat afbouwen en zich concentreren op NUTTIGE en NODIGE opleidingen.....De diepste en donkerste spelonken van de stand van zaken op gebeid van kernel-software en communicatie en encryptie behoren daar toe.... Dus ja,nu kunnen we speculeren wat al die geheimzinnige technologische dingen nog meer doen dan mijn berichtje op dit forum doorgeven...Wie zal het mij garanderen hé? |
Citaat:
En zichzelf, toen hij nog de enige uitweg koos die zulke fantasten nog zien. |
Citaat:
maar toch een dikke 2! Zeer sterke bijdrage...compleet to te point. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be