![]() |
Scheerapparaten (elektrisch)
Het gaat er niet om of scheren met een mesje nu beter is, want: scheren met een mesje is véél beter.
Maar niet iets waar je iedere morgen tijd voor kunt maken. Ik scheer een paar keer per week met een mesje en de rest elektrisch. Nu is mijn Braun zo stilaan aan vervanging toe en ik moet uitkijken voor een nieuwe. Sommigen zweren met Braun, sommige bij Philips (3 roterende koppen). Wat zijn jullie ervaringen, welke vinden jullie de beste ? |
Ik ben al sedert de oudheid een Philishave man....
Mijn toestellen gaan zo lang mee (7 jaar gemiddeld) dat sommige mensen bij Philips jeugdherinneringen zouden krijgen moesten ze mijn apparaat zien.:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik trim mijn baard wel, daar heb ik een trimmer voor die zeker al 30 jaar oud is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een baard trimmen doe je 1 tot 2 keer in de 14 dagen.
Goede besparingstip! Warm in de winter Fris in de zomer Geen mesjes nodig en den trimmer gebruik je veel minder dan het scheerapparaat. |
Citaat:
Zo erg is da ni Het haar van je ballen verwijderen, d?*t is erg |
Elektrisch scheren, mag dat wel van Tinne?
|
Hoe meer haar, hoe dichter bij de aap, alles der af, maar den baard elektrisch? Dat is minstens 20 jaar geleden. :magniet:
|
Ik gebruik al jaren geen elektrisch scheerapparaat meer. Zeep, borstel en scheermes.
|
Citaat:
|
Om Oekraïne te steunen steekt Henri1 best gewoon zijn hoofd in de microgolf. :lol:
|
Ik gebruik al jaren gewoon een trimmer op de laagste stand als het snel moet gaan. Dat is er eentje van het merk remington. Als ik me echt glad wil scheren dan gebruik ik wel een scheermes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be