![]() |
Von der Leyen overhandigt formulier voor aanvraag EU-lidmaatschap aan Zelenski
Citaat:
Poetin zal content zijn. Wedden dat hij zijn tevredenheid met nog meer geweld zal tonen? Zelensky is nog niet van Poetin verlost, maar stapje voor stapje wordt Poetin in het nauw gedreven. Het wordt hoogtijd dat de EU eens haar melktandjes laat zien. |
Een corrupt oorlogsvoerend land van 40 miljoen inwoners een versnelde ingang geven tot de EU is zelfmoord.
Maar ik heb er geen probleem mee, dat ze maar doen, de EU is z’n eigen ondergang aan het bewerkstelligen. |
Citaat:
Zo'n beslissingen mag je niet niet nemen in een emotionele bui. |
Citaat:
Europa is nu al veel te groot en veel te log. |
Dom politiek exhibitionisme vanwege Ursula.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We moeten ons echter ook eens afvragen of Von der Leyen niet juist de BEDOELING heeft de EU kapot te maken. In dit geval vermoed ik echter eerder dat ze wel weet dat er niets van in huis komt, en opdracht heeft om Rusland nog wat meer te provoceren en de Oekraïnse bevolking hoop te geven op een welvaart waar ook niets van in huis komt. Want het Westen heeft heel veel geld veil voor het steunen van Oekraïne, zolang de steun militair is en dus het Amerikaanse imperialisme dient. Voor de Oekraïense bevolking heeft de Europese bevolking wel wat over, maar de westerse machthebbers niet. Die willen oorlog, en de publieke opinie is daar al warm voor gemaakt, zoals ook op dit forum blijkt. |
Citaat:
Hopelijk werkt het proces langs beide kanten en kruipt er wat Oekraiens bloed in onze weke mietjesmaatschappij. |
De volgende keer stem ik bij de Europese verkiezingen voor Orban.
|
Citaat:
Bovendien een bijkomende markt van 44 miljoen verbruikers. |
Citaat:
|
Goede zaak.
We moeten tegengewicht hebben in de EU tegen de linkse eigencultuur afbraak. Moslimmigratie van mannen die de gelijkheid van man en vrouw niet erkennen moet gestopt worden. Eigen cultuur en waarden moet zoveel mogelijk bewaard worden ipv al dat gezeik en geblaat over Kerst en Pasen maar tegelijkertijd geen kritiek kunnen verdragen op een barbaars Offerfeest waarvan sommige aspecten hier gewoon niet thuishoren. We moeten ook die Amerikaanse woke shit afremmen, kleuters in blauwe staten die daar continu leren over hoe ze van gender kunnen veranderen op school hoeft hier niet voor mij. Laat kinderen gewoon kinderen zijn en laat ze die beslissing pas nemen vanaf ze tenminste adolescent zijn. |
Citaat:
Vraag eens aan je ouders om je een wereldbol te kopen, dan kan je zien waar Yemen precies ligt. ;-) |
Citaat:
Dan zullen Iran en Saudi-Arabië hun proxyoorlog ergens anders moeten voortzetten. /s |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik zowat 10 jaar geleden eens van Oekraiene naar Roemenie reisde, was dat bijna een stap terug in de tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be