![]() |
Sancties voor de oligarchen een klucht
Mijn woorden zijn nog niet koud of het lijkt al bewaarheid te worden. Rijke keien laten zich niet stropen.
En de man in de straat geloofde alweer dat ze die miljardairs alles gingen afpakken. Dat die in feite in theorie totaal niks bezitten beseft Jan Modaal niet. https://www.demorgen.be/nieuws/russi...ties~b7da2ede/ |
Citaat:
|
Rustig,rustig....bemerk dus dat dergelijke zaken al vrij snel,eigenlijk binnen de maand zelfs ,in de algemene pers geraken....
Neen,net als "belastingsontduikers" gaan die "oligarchen" er niet van kunnen genieten..... En wees maar gerust,er gaan nog wel meer "constructies" boven water komen hoor....natuurlijk.....ge pakt ne mens niet zomaar zijn pot goud af hé? 8-) |
Ik kan die gasten geen ongelijk geven. Moest ik zoveel kapitaal hebben zou ik het ook ergens parkeren.
Vind ik de logical zelve. Wat denk je dat de koningshuizen doen? |
Alle maatregelen zijn lachwekkend want de EU/NAVO Club heeft niet de controle over de wereld die zij denkt te hebben...
De enigen di écht getroffen worden zijn de eigen burgers die de grootheidswaanzin van hun politici moeten betalen! |
Citaat:
Hen Die*, dat zijn trouwens medeburgers, democratisch verkozen:-P door dezelfde minder vermogende massamensen, aka onder andere hun Jaloerse Bitches (M/V). Go figure. |
Citaat:
Ik zou hetzelfde doen gezien ; Les lois sont faites pour. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be