![]() |
Wil de VS de ondergang van de EU in de hand werken?
USA erhöhen Russland-Ölimporte und verfolgen in Ukraine-Krise eigene Interessen auf Kosten der Europäer
Citaat:
Citaat:
Met dank aan de DeepL vertaler Dit geschreven zijnde ga ik mij nu eens te 'kakken' zetten of drink ik die fles azijn verder uit? :roll: |
Braaf kritiekloos overgeschreven
|
Citaat:
Wat is eigenlijk het doel om hier serieel draadjes te zitten openen met copy/paste vanuit marginale Duitse neo-nazi websites van AFD, corona-Wappies, Soros-conspirationisten en Putinknuffelaars ? :? |
Ik opteerde om de fles azijn verder uit te drinken.
|
Citaat:
Ik heb alleen maar de eerste kleuterklas gedaan, wel met grote onderschijting. :? p.s. Ik ben toen zelfs eens aangevallen geweest door een andere kleuter (meisje) die in mijn buik gebeten heeft. Die is niet lang daarna overreden door een bus. Liefde is????? |
Ondergang is een groot woord. Ondergang van Europese onafhankelijkheid in een multipolaire wereld? Absoluut. Niet dat de VS ons wil zien creperen. Maar toch liever dat dan dat Europa opstaat. Die logica is des mensen. Er heeft nooit een imperium bestaan dat niet in de eerste plaats aan zichzelf dacht en de rest in functie van haar eigen macht. Want meent Europa wel dat die Amerikaanse 'paraplu' eigenlijk is?
Uiteraard zitten in sleutelposities in Europa ondertussen figuren die al dan niet bewust de VS belangen in Europa voorop stellen aan de eigen belangen. Er is de eerste paar decenia niet direct een opposite in zicht. EU politici klappen zoals in een Sovjet Douma. En thema's zoals NATO zijn taboe om te bevragen. We zullen dan ook een steeds duidelijker verschil zien (voor zover onze VS gecontroleerde media dat niet kunnen verhinderen) tussen de VS macht en Europa de komende decennia. Europa, de grootste kolonie. |
De vraag stellen (deze uit de openingspost) is ze beantwoorden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezond verstand mag hypocriet zijn, he? Geen wet daartegen :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be