![]() |
Onze Vlaamse oudjes kunnen het niet redden, Vlaamse regering geeuwt en int hun wedden
Ook hier stop de waanzin.
Mensen kunnen nu al het rusthuis niet meer betalen. Komen de klojo's (van die rusthuizen) even lullen dat ze de prijzen gaan opslaan. En wat doet de bevoegde Vlaamse politiek ? Zoals gewoonlijk : NIETS Ook de sossen zijn betrokken in deze waanzin. In Antwerpen beheren zij het OCMW en ook daar gaan de rusthuizen van het stad hun prijzen verhogen. STOP DE WAANZIN....en niet alleen in de landbouw. https://www.hln.be/binnenland/onze-o...rder~a9eef6cf/ |
Citaat:
Het vlaamse niveau is immers vervallen tot een klucht. |
Citaat:
|
Citaat:
Of contacteer het OCMW. Maar het rusthuis moet ook haar facturen betalen, of de werknemers komen niet meer opdagen. |
Citaat:
Telkens iemand naar een rustoord gaat, moet het OCMW van de plaats waar de persoon woont, een borgstelling doen. U slaat de bal voor de zoveelste keer mis. |
Citaat:
Dit is de zoveelste afzeikdraad. |
Citaat:
Pensioen 1200 Euro. Kost rusthuis 1800 Euro. Dan moeten er nog kleding, coiffeur, sociaal leven enz... vanaf..... Moet er nog zand zijn Reservespeler ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik weet het, gij kent enkel gepensioneerde armoezaaiers, die blijkbaar nooit gewerkt hebben, of gepensioneerden die tijdens hun actieve leven er maar op los hebben geleefd en alles hebben opgesoupeerd, en nu verwachten dat de gemeenschap hen gaat onderhouden. |
Citaat:
|
Is een rusthuis een basisbehoefte of niet ?
|
Citaat:
Wat anders ? Als je niet meer zelfstandig kunt wonen ? |
Citaat:
Ik ken dd weinig mensen die na een leven met een arbeidersloon nu nog een rusthuis kunnen betalen van hun pensioen. Ik ken weinig of geen hyperrijken, want dat spaarpotje is de laatste 30 jaan niet echt vet meer van een arbeidersloontje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet er dan ook nog zand zijn Rik...:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Oei neen, dat is allemaal veel te lastig. Iemand anders uw miserie doen oplossen kost nu eenmaal geld. Doe het zelf, of betaal. Maar ik ga niet betalen voor uw ouders. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be