![]() |
Het is nu duidelijk : Rusland wordt door een gek bestuurd!
Citaat:
Het is nu bewezen. Rusland wordt geleid door een doorgedraaide psychopaat. Hij dreigt met een kernoorlog als een souveraine staat er maar aan denkt zich bij een defensieve organisatie als de Nato te willen aansluiten. Waar haalt hij het in zijn hoofd tenzij hij aan acute paranoïa lijdt! De Poetin-adepten hier gaan overuren moeten draaien om dat uitgelegd te krijgen. (ja,ja, de us en de cia zitten hier achter!) Benieuwd hoe de democratische staten op deze nieuwe provocatie zullen reageren. |
Heb je enkel de titel gelezen?
Hij zegt dat hij aan de grenzen met Finland en de Baltische staten dan kernwapens zal plaatsen. Niet dat hij ze gaat gebruiken. Uit het artikel: Als Finland en Zweden lid worden van de NAVO, zou Rusland, om het militaire evenwicht in de Oostzee te herstellen, zijn land-, lucht- en zeemacht moeten versterken, zegt Medvedev. Hij bracht ook expliciet de nucleaire dreiging ter sprake door te zeggen “dat er dan geen sprake meer kan zijn van een niet-nucleaire status van de Oostzee”. |
Jaja! We kennen onze gabber!
Als Poetin zoiets zegt is dat toch maar om te lachen. De Oekraïners zullen dat graag bevestigen. |
Citaat:
|
Citaat:
Een soeverein land zou zich mogen aansluiten bij wie of wat het wilt zonder bedreigd te worden. Rusland is de agressor. |
Citaat:
Als een soeverein land zich aansluit bij een VIJANDIGE ALLIANTIE als de NAVO, dan mag je zulke reacties verwachten. De VS proberen al 80 jaar, als leider van de NAVO, de Russen figuurlijk van de kaart te vegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ieder staat heeft het recht een eigen koers te varen. |
Citaat:
|
Ik zit op huidig ogenblik aan de kust en wat mij opvalt is dat er met de regelmaat van de klok straaljagers voorbij komen.
Een oefening? Of moet ik dat véél zwartgalliger zien? p.s. In het verleden gebruikte men toch bommen (naam van die bom vergeten) die alles wat op elektriciteit draaide gewoon lam legde en je u dan in een heel ander tijdperk waande. Golfoorlog? Was daar toen ook geen bom die alle leven uitschakelde maar voor de rest alle andere dingen liet staan? (Iran had toen van de veeg dacht ik) Of was dat een test? Een test zoals bij de Falkland-oorlog waar men twee bommen getest heeft de exocet en de seawolf. Als die goed bevonden werden was de oorlog gedaan. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is zelfs meer dan logisch, we zitten nu eenmaal in een nieuwe koude/lauwe oorlog. |
Citaat:
ok, een redenering als een andere. Zeker als je weet dat die landen duidelijk gelijk hebben gekregen door deze inval in Oekraïne. Was jij trouwens geen volksnationalist? mag elk volk niet soeverein zijn lot kiezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be