![]() |
Russen willen wraak
Na het zinken van hun schip de Moskva.
Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/russen...laar~a8537bbf/ |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer::cheer::cheer: |
Wel wie tussen de regels leest ziet dat Rusland een bocht aan het maken is. Wellicht kunnen ze het propaganda van de speciale vredesmissie aan hun bevolking niet langer volhouden door de talloze beelden van al de gebouwen die kapot gebombardeerd zijn en gebruiken ze dit nu als motivering voor een all-out war, waarmee ze natuurlijk al de hele tijd bezig waren.
Blijft in iedere geval een mokerslag als één van de 3 grootste schepen met een enorme reputatie en de naam Moskva tot zinken worden gebracht ... Een schip dat notabene cruciaal zou zijn voor de aanval op Odessa. De 2 resterende schepen kunnen dit schip niet vervangen daar ze geen toelating hebben om er naartoe te varen. Poetin is ook al 1/4 van zijn tanks kwijt. Naast de 20 miljard die hij per dag opbrandt aan de oorlog. Hoe meer schade aan zijn vloot, hoe beter ook voor de NAVO. |
Citaat:
Mocht dit kloppen, dan is toch niet lang vol te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Damn, dat kan hij wel een tijdje voortdoen. Vooral omdat het inderdaad niet zijn roebels zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus 20 miljard $ per dag. Niet lang vol te houden, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu is het afwachten hoe de Russen zullen reageren. Een bom op Kiev, zo lees ik het. Lees, één bom, enkelvoud. |
Citaat:
Doet me wat aan de Rijksdag in 1933 denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is niets nieuws. |
Citaat:
|
Vergelding? Je begint een oorlog en je wordt razend als de tegenpartij terugmept? Ik weet niet goed welk concept van een oorlog die presentator in gedachten heeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be