![]() |
Lopers uit Rusland en Wit Rusland geweigerd op de Boston Marathon. Akkoord?
https://www.voanews.com/a/russian-be...-/6526814.html
Vindt u het een goede beslissing dat er geen lopers uit Rusland of Wit Rusland mogen meedoen aan de marathon. Uitzondering wordt gemaakt voor die nationaliteiten wanneer ze niet meer in hun land wonen. Mijn mening. Nee, geen goede beslissing. Reden voor mij in het kort: het is een vorm van racistisme. Wat is uw mening? Waarom een goede beslissing of juist niet? |
Russische sporters worden al jaren geweerd. Alsof die mensen er iets kunnen aan doen in welk land ze geboren zijn.
|
Goede beslissing. De Russen hebben duidelijk gemaakt dat ze zich opnieuw voor verschillende decennia compleet willen afkeren van het Westen. Dan is dit het gevolg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen goede beslissing maar ik zou er, bekeken vanuit hun standpunt, gegeven de omstandigheden momenteel niet kwaad om zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men heeft het hier ook niet meer over 'Rusland' maar over 'de Russen'. Niet de overheid maar de mensen. Elkeen die in Rusland woont. Je zou bijna beginnen vermoeden dat het westen effectief aan het nazificeren is: "Die Juden". |
Dat is Amerikaanse politiek.
Moeten wij ook al meedenken met de Amerikaan tegenwoordig? Juist, anders ben je voor Rusland. Na 9/11 weigert de Amerikaan ook veel moslims. Goede beslissing? Als je een Amerikaans vliegveld aandoet. Word je 3 maal zo hard gecontroleerd als de rest v d wereld. Bijna Australië achtig. Conclusie: de Amerikaan zijn navelstaarders. Alles mag, maar niet in mijn achtertuin. Er zijn ook geen echte concurrenten in de buurt. Canada, Mexico? Komaan... Is het rolletje van Europa tegenwoordig om bij elk wereldwijd conflict op de knieën te gaan een kruis te dragen en een pak slaag/ vluchtelingen te ontvangen. De martelaar. Mensen zullen het nooit vergeten! Neen, mensen vergeten snel! |
Pontiiiiiiii !
Slaapverwekkend topic in verkeerd subforum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De feiten zijn dat Oekraïne geen lid is van de EU. Ze willen dit wel maar Rusland (lees: Poetin) vindt dat ze dat niet mogen dus executeren ze er onschuldige baby's. Uit onmacht of omdat ze stiekem Satan aanbidden en bloed drinken. Wie zal het zeggen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be