![]() |
Poetin krijgt hulp ...
Nietsontziende Tsjetsjenen schieten Poetin te hulp: geen volk dat zo wordt gevreesd
Artikel de dato Maandag 28 februari 2022 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De heren hadden er genoeg van om voor kanonnenvlees te spelen ... Tja , een échte oorlog tegen een echt leger voeren is nog wat anders dan ongewapende burgers terroriseren.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Russen lijken toch Marioepol te kunnen veroveren, met behulp van een reeks Tsjetsjenen aan de ketting kan Poetin dan weer verder het offensief voeren.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"On Tuesday (vandaag), Russian and Donetsk Republic forces announced another chance for Kiev’s troops in Mariupol to surrender. It is the second such offer from Moscow, as Russia’s Defense Ministry had already given members of Ukraine’s nationalist battalions an opportunity to lay down their weapons on Sunday. However, that offer was also ignored by the troops. RT’s Murad Gazdiev reports from Mariupol as the battle continues." (RT) |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220314_93202813 |
Citaat:
Als het einde van hun leven zich voor hun ogen afspeelt, dan speelt die zogenaamde toestemming van Kiev geen rol meer, hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
De eerste optie is waarschijnlijk veel minder pijnlijk. |
Citaat:
|
Het is gewoon een vuile oorlog die niets meer te maken heeft met dat Zelenski bij de NAVO wilde gaan.
Het is gewoon (lust)moord & doodslag, verkrachten. Zie ook: ‘Plunderen, verkrachten en moorden hoort bij het Russische bezettingsbeleid’ p.s. Eigenlijk is het nog knap van de Oekraïners dat zij nog steeds weerstand weten te bieden. Tijd dat héél Rusland plat gaat en men daar hetzelfde gaat doen, onschuldige slachtoffers maken? Laat ik mij meeslepen door sommige berichten? :oops: |
Citaat:
Wat is waar en wat niet? Niet onbelangrijk natuurlijk. Maar de beelden en berichten die we hier krijgen ... Een mens zou zich door minder laten meeslepen. Dus je reactie is best te begrijpen. Moet de Russische bevolking ook niet even proeven van wat de Oekraïners dagelijks meemaken. Er zijn zowel argumenten pro als contra zo lijkt me. Contra: waarom het leed en de pijn vergroten? De grootste verantwoordelijkheid voor deze barbarij ligt bij een kleine minderheid (de gewone Rus treft waarschijnlijk slechts heel weinig schuld). Pro: mogelijks is het pas als de Russische bevolking dergelijke terreur moet ondergaan dat ze iets meer druk zullen uitoefenen op hun eigen regering om de strijd te staken. Een strijd die totaal disproportioneel is voor al het mogelijke dat hun eventueel zou aangedaan zijn. |
Citaat:
Wat is waar wat is er niet waar, dat lijkt mij een goede vraag. Zet men 'ons' op het verkeerde spoor? Of de barbarij bij een kleine minderheid Russen ligt, dat is twijfelachtig. Ik twijfel er zelfs aan dat mocht de Russische bevolking op de één of andere manier dat soort van terreur moet ondergaan dat hun regering de strijd zal staken want het is duidelijk dat zij over lijken gaan om hun gelijk proberen te halen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be