Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat te doen met klimaatwappies? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264518)

Libro 20 april 2022 07:56

Wat te doen met klimaatwappies?

Wat te doen met idioten die zich aan doelpalen vastketenen en wielerwedstrijden verstoren? Discuss pls. Meerdere antwoorden zijn mogelijk.

maddox 20 april 2022 08:03

Negeren lijkt me het beste.

Henri1 20 april 2022 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9945432)
Wat te doen met idioten die zich aan doelpalen vastketenen en wielerwedstrijden verstoren? Discuss pls. Meerdere antwoorden zijn mogelijk.

Vrouwelijke "strikers" laten lopen. Mannelijke tackelen.

Vlad 20 april 2022 08:17

Hangt ervanaf welke oplossingen ze voorstaan. Als het van die anti nucleaire pro gas wappies zijn of van die consuminderen wappies of van die terug naar subsistentielandbouwwappies of van die terug naar een bevolking van een paar honderd duizend jager verzamelaarwappies dan kies ik voor de paal. Als ze gewoon aandacht willen vestigen op het probleem van de klimaatverandering dan zeg ik laat ze maar verder doen want we doen te weinig. Er moet massaal geïnvesteerd worden in nucleaire energie en het omgaan met de verandering met het oog op de zeer lange termijn en het overleven van de mensheid bij extreme natuurrampen zoals een zware komeetinslag of vulkaanuitbarsting die de aarde jaren van zonlicht berooft. We moeten ook de ruimte in! Voorwaarts!

Libro 20 april 2022 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9945445)
Vrouwelijke "strikers" laten lopen. Mannelijke tackelen.

Strak plan! :thumbsup:

NieuwNoors 20 april 2022 10:57

Citaat:

Bembem, zijde gij dat? 8O

NieuwNoors 20 april 2022 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9945439)

Juist! Geen media-aandacht aan besteden. Het stopt dan vanzelf wel.

Libro 20 april 2022 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9945521)
Bembem, zijde gij dat? 8O

Ssst, straks vraagt ze nog copyright :mrgreen:

Zipper 20 april 2022 12:49

Ik mis de optie "als windmolen gebruiken"

Eurosceptic 20 april 2022 16:11

Citaat:

Optie 1: De ganse voetbalploeg vrije trappen laten nemen vanaf de grote baklijn. Wie het eerst zijn hoofd raakt krijgt een cola

Optie 2: De wedstrijd afgelasten. Iedereen naar huis, het stadion afsluiten en hem daar 4 dagen laten. Daarna is hij zwaar uitgehongerd, in sommige gevallen dood. Aangezien hij het zichzelf heeft aangedaan, kan men niet spreken van moord.

Optie 3: De ganse ploeg laten plassen en schijten in een grote emmer. Deze vervolgens over zijn kletskop leeg gieten en hem dan enkele uren in de zon laten staan. Voor mijn part spelen ze de wedstrijd terwijl hij daar staat.

droge humor kassa404 20 april 2022 18:10

Citaat:

dat is rasisties :magniet:

quercus 20 april 2022 19:51

Citaat:

Vind ik ook. En de politie heeft ongelijk als ze die pipo's, die zichzelf vastketenen, mordicus pogen los te maken. Gewoonlijk hebben die zichzelf vastgeketend en de sleutel van hun handboei weggegooid. De politie zou best gewoon hen de mond snoeren met duc-tape en ze vastgeketend laten zitten waar ze zich bevinden en dat voor een paar dagen dagen.

Het Verzet 20 april 2022 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9945790)
Vind ik ook. En de politie heeft ongelijk als ze die pipo's, die zichzelf vastketenen, mordicus pogen los te maken. Gewoonlijk hebben die zichzelf vastgeketend en de sleutel van hun handboei weggegooid. De politie zou best gewoon hen de mond snoeren met duc-tape en ze vastgeketend laten zitten waar ze zich bevinden en dat voor een paar dagen dagen.

Inderdaad, gewoon laten hangen, verder doen, en 's avonds gewoon naar huis.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be