![]() |
Wat te doen met klimaatwappies?
Wat te doen met idioten die zich aan doelpalen vastketenen en wielerwedstrijden verstoren? Discuss pls. Meerdere antwoorden zijn mogelijk.
|
Negeren lijkt me het beste.
|
Citaat:
|
Hangt ervanaf welke oplossingen ze voorstaan. Als het van die anti nucleaire pro gas wappies zijn of van die consuminderen wappies of van die terug naar subsistentielandbouwwappies of van die terug naar een bevolking van een paar honderd duizend jager verzamelaarwappies dan kies ik voor de paal. Als ze gewoon aandacht willen vestigen op het probleem van de klimaatverandering dan zeg ik laat ze maar verder doen want we doen te weinig. Er moet massaal geïnvesteerd worden in nucleaire energie en het omgaan met de verandering met het oog op de zeer lange termijn en het overleven van de mensheid bij extreme natuurrampen zoals een zware komeetinslag of vulkaanuitbarsting die de aarde jaren van zonlicht berooft. We moeten ook de ruimte in! Voorwaarts!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis de optie "als windmolen gebruiken"
|
Citaat:
Optie 2: De wedstrijd afgelasten. Iedereen naar huis, het stadion afsluiten en hem daar 4 dagen laten. Daarna is hij zwaar uitgehongerd, in sommige gevallen dood. Aangezien hij het zichzelf heeft aangedaan, kan men niet spreken van moord. Optie 3: De ganse ploeg laten plassen en schijten in een grote emmer. Deze vervolgens over zijn kletskop leeg gieten en hem dan enkele uren in de zon laten staan. Voor mijn part spelen ze de wedstrijd terwijl hij daar staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be