![]() |
Krantenkoppen (nieuwsberichten)
Ik stel voor dat er een katern "krantenkoppen" (of nieuwsberichten) wordt gecreƫerd voor onderwerpen die moeilijk te plaatsen zijn in de reeds bestaande katerns.
Je zou kunnen stellen dat hiervoor een katern K&K bestaat. Het probleem is echter dat de forumetiquette binnen K&K verschilt van de andere katerns. |
Dat Zou goed zijn voor draden die ik geopend heb over Bruggen en Molenbeek.
Anders zou nog iemand gaan denken dat het afzeikdraden zijn, terwijl ik gewoon het geweld onder de aandacht wil brengen. |
Persmededelingen wordt niet meer gebruikt. Misschien mag het daar.
|
Citaat:
Niet slecht bedoeld hoor. Veel punctuele discussies worden gestart waar de inhoud wel de moeite waard is om onder de aandacht te brengen maar toch passen in een breder plaatje zoals zinloos geweld. Een katern zoals Maatschappij en Samenleving (bijvoorbeeld) dient volgens mij om dat breder plaatje te bediscussiƫren zonder dat van ieder voorbeeld een nieuwe discussie wordt opgestart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slecht plan. |
Citaat:
Als je een bericht plaatst komt het onderwerp van discussie bovenaan de eerste pagina van het katern. Duidelijk in het oog springend dus. |
Citaat:
Waar staat Zinloos geweld dan? Ik vind het alvast niet. |
Citaat:
Ik heb het deze morgen uitgeprobeerd. Iets meer dan een pagina met onderwerpen over geweld, het een al wat zinlozer dan de andere. Nogmaals, welke discussie je ook kiest, ook al dateert het laatste bericht van 5 jaar geleden, de discussie komt vooraan te staan bij het plaatsen van een nieuw bericht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be