![]() |
Wie wil op het zinkende schip gaan staan, en als gezicht van de ondergang mee vergaan
CD&V is in paniek, zoveel is duidelijk.
De voorzitter wordt gewipt...of toch ernstig in vraag gesteld https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220420_97366476 Citaat:
|
Het lijkt erop dat ze er spijt van hebben dat ze vorige kiesronde niet voor Sammy Mahdi zijn gegaan, en dat dit de 'tweede ronde' is waarin deze het wel gaat halen.
|
Mahdi is in ieder geval geen wollig figuur.
Ik heb bij CD&V maar één voorzitter geweten die nog slechter was, zijn naam ontschiet me, maar hij is nog minister van justitie geweest. En ik denk dat hij van Kortrijk is waar Van Quickenborne hem van de troon gestoten heeft. |
Citaat:
|
Ben eens benieuwd wat er uit de bus gaat komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, tsjeveriger dan hem maakten ze niet... |
Liegt dat iedereen een pensioen gaat krijgen van 2000 euro netto en je kunt weer een legislatuur verder.
|
Citaat:
Wie wil er nu voorzitter/zitser worden van een schuit die recht op de ondergang afstevent We zoeken dus een Machtswelusteling(e) met sadomachostische trekjes met een accuut aandachtstekort. (ja bij de tsjeven ga je die wel vinden.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van Coens.
We wisten allemaal dat hij het niet gemakkelijk zou krijgen om bij de CD&V het tij te keren. Als zoon van ... had hij toch een goed voorbeeld. Zijn vader herinner ik mij als een goede minister van onderwijs. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be