temp |
20 december 2004 20:04 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Waarom verkracht een pedofiel kinderen? Omdat hij het plezant vindt! waarom rijden macho's aan 250 km/u op de autostrade? Omdat ze het plezant vinden!
.... maar ja ik denk negatief en keur bovenstaande af terwijl positivo's zoals jij dit toejuichen...zolang als we maar fun hebben!:roll:
|
Meen je dit nu (in dat geval twijfel ik aan uw intelligentie)? Of tracht je me gewoon te beledigen door te veronderstellen dat ik het duidelijke onderscheid tussen bovengenoemde gevallen en persoonlijk druggebruik niet inzie?
TEN eerste: pedo's --> molesteert kinderen --> schadelijk aan maatschappij en dus niet goed te keuren (uiteraard)
250km/u --> potentieel gevaar voor andere bestuurders op de baan --> gevaar voor de maatschappij --> niet goed te keuren.
persoonlijk softdruggebruik uit eigen kweek in eigen woning zonder overlast of kinderen in de buurt --> schaadt niemand (buiten mezelf... opnieuw die longen...opnieuw verwijs ik naar de halve supermarkt waar je kanker van kan krijgen)--> geen gevaar voor de maatschappij.
M.a.w. wie heeft er last van het feit dat iemand in bovengenoemd geval een zelfgekweekte natuurlijke plant oprookt? niemand...
Denk je nu werkelijk dat ik pedo's en 250/u goedkeur? Dan ben je nog kortzichtiger dan ik dacht. Probleem is dat wanneer je geen onderscheid makt tussen pedofilie, homofilie, druggebruik, criminaliteit etc., verstandige discussiepartners gaan afhaken bij gebrek aan niveau en je je aldus gesterkt gaat voelen in uw gelijk omdat niemand uiteindelijk nog de moeite gaat doen om je tegendeel te bewijzen. En zelfs als iemand degelijke tegenargumenten geeft, grijp je uiteindelijk naar gezagsargumenten als 'God zegt ons dat het zo moet'. Op die manier ben je rap uitgepraat natuurlijk. Ik begrijp dan ook volkomen dat de meeste posters hier een afschuwelijke afkeer van u hebben en u vierkant uitlachen eigenlijk. Ik heb het geprobeerd maar ben ook tot de conclusie gekomen dat discussiëren met iemand die zo de zaken verdraaid en zo'n kortzichtige antwoorden geeft gewoon te vermoeiend is (en ja, kom be my guest, probeer er een slecht mopje van te maken ala 'gebruik dan minder drugs dan ben je minder vermoeid...'). Ik zal zelf dan ook stoppen met te reageren. Ik zal ook niet meer reageren op je posts tenzij je mijn woorden opnieuw verdraaid. Ik zal ook denk ik niet al teveel meer posten op dit forum. Ik hou me liever ECHT maatschappelijk geëngageerd bezig in plaats van mijn tijd te verdoen aan kortzichtige extremisten te overtuigen want dat lukt toch niet. Vooraleer je weer iets dom post: lees nog eens goed al mijn posts en kom tot de conclusie dat uw argumenten BULLSHIT zijn wat betreft mijn (drugs)geval. Ik weet dat het frustrerend is voor kortzichtige mensen wanneer er plots een tegenvoorbeeld opduikt die heel hun star beeld van de realiteit verstoort (cognitieve dissonantie, ook recht uit mijn 'cursusje ;)).
gegroet
|