![]() |
Hoe Rusland de Oekraïense vluchtelingen opvangt
Het blijft ongelooflijkheden regenen, daar met die oorlog.
Vrijwillige vluchtelingen? Pure deportatie. Titel: Gered op z’n Russisch: burgers uit Marioepol teruggevonden op 10.000 kilometer van huis https://www.hln.be/buitenland/gered-...6e3ca692d12d59 Citaat:
|
De "kaukasische" bevolking (zeg maar de "Russen") daalt al decennia in steeds meer van de Russische Oblasten....
Dit is een kwestie van grote zorgen voor de samenhang van "Rusland".. Maar kijk,wat hebben de Russische bevrijdingstroepen "gevonden" terwijl ze daar aan het rijden waren in de Nazi-Republiek? Juist.......nieuw volk..... Smokkel ze ver genoeg weg van thuis,(zodat ze vergeten raken),en die gaan wel daar blijven... |
Wegvoeren van veroverde volkeren is een strategie die al dateert van de tijd van de Assyriërs (minstens).
Evenals het uitmoorden van de bevolking van steden die zich niet direct overgeven en het vernietigen van deze steden. Niks nieuws onder de zon. Putin waant zich een echte veroveraar. |
Citaat:
|
Maak je geen zorgen, Rusland geeft alle pro nazi oekraieners genoeg tijd om de poolse grens over te steken richting het rascistische europa.
Als ze ooit nog willen terug keren, en ik vraag me af waarom, gezien het toch zo slecht is onder russisch bewind, dan mogen ze eerst langs op het russisch consulaat voor een visum. Al zal dat niet gemakkelijk worden gezien die ondertussen zowat allemaal gesloten blijven. Maar ik vermoed dat ze er in rusland niet treurig om zijn dat ze van dat nazi tuig vanaf zijn. Een mooie win /win dus. En als het je niet aanstaat in rusland, dan ben je vrij om te vertrekken, het is geen australie of canada. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat we Pro-Russische trollen ook op de correcte manier gaan opvangen.
Met een strop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De EU kan dan de vluchtelingen opnemen uit Rusland. Een goed ruil met een win -win resultaat. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.raamoprusland.nl/dossier...zens-to-russia |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be