![]() |
Groei Eigen Belang neemt af!
Al jaren stijgt de populariteit van het eigenbelang.
Ze winnen verkiezingen, maar als je de stijgingen langs elkaar legt, daalt die stijging ieder jaar. Het zal niet lang meer duren of ook het VB belandt op haar hoogtepunten kan enkel nog achteruit. Eén ding is overduidelijk: de 50% zit er duidelijk niet in. Nu mag de Eigenbelanger deze topic om zeep helpen door mij voor deze post uit te schelden. (hoe voorspelbaar zijn die eigenbelangers toch!) __________________ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kunt u dan ook de cijfers weergeven waaruit het gestelde moet blijken
|
Die vind je overal!
Ge zijt toch zelf een eigenbelang supporter. :roll: __________________ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
*** KNIP - PERSOONLIJKE BELEDIGING ***
|
je wil een statistische redenering maken, maar dit gaat hier niet. je kunt enkel spreken over verwachtingswaarden E(X) ( E(X) met X = de variabele die je wil voorspellen) als je de distributie kent waaronder die X onderhevig is. aangezien die X hier een verkiezingsuitslag voorstelt is die X onderhevig aan het stemgedrag van mensen, bijgevolg ook onderhevig aan bepaalde gebeurtenissen(aanslagen, wetten die gestemd worden,...) in de omgeving van die mensen. die gebeurtenissen kunnen met geen strikt wiskundig karakter geanalyseerd worden. bijgevolg is jouw afleiding niet voldoende onderbouwd en dus ook incorrect.
een tweede argument waarom jouw uitspraak niet vanzelfsprekend geldig is: als de groei van een partij enkel zou kunnen dalen, zou de groei van alle partijen op den duur nul bedragen en krijg je dus een volledig stabiel politiek landschap, wat dus duidelijk nooit waar kan zijn. jouw term "Eigenbelanger" vind ik vrij laag-bij-de-gronds. je bent bevooroordeeld, en is dat net niet hetgeen je de gemiddelde VB'er verwijt? Spreek dus niet over de splinter in iemands oog als je zelf de balk niet ziet die in jouw oog zit. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de rest van de assepoesterkes (wie het schoentje past ...) :robot: :drinking: :fist: |
Citaat:
__________________ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Vandaag lees ik op txt vtm dat ze weer 1% vooruit zijn gegaan,en eigenbelangers komt ook van SS?Voor je iets schrijft informeer je beter.;-)
|
"Eigenbelangers" vind ik een perfecte omschrijving. Zal ik vanaf heden gebruiken. Bedankt voor de tip ! :-D
|
|
is dit de manier waarop hier gediscussieerd wordt ? dit is geen discussie, dit is gezwets van cafétoog-filosofen
|
Citaat:
dit forum is geen eigendom van jou beste vriend. en ik vind het mijn volste recht om je te wijzen op jouw gebrek aan elementaire beleefdheid.
|
Citaat:
Citaat:
|
wat is er dan hypocriet aan mijn gedrag? en gelieve geen scheldwoorden te gebruiken, en als het even kan mss zelfs ééns on-topic replyen op mijn éérste post.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be