![]() |
OVld kan er nog mee lachen
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220425_96932267
Begrijp me niet verkeerd, ik zit echt niet verlegen om een goei mop te appreciëren, maar heeft OVld geen andere prioriteiten dan de cynicus uit te hangen? Kiesdrempelperikelen opzij geschoven eert de voorzitter wel natuurlijk wel volledig zijn naam binnen dit circus. Doe zo verder, bende clowns. Voordeel is wel dat de uberclown straks naar het Europees ubercircus mag gaan cashen. Arm België |
Bij ons zouden ze zeggen : "onozele kloot"
|
![]() |
Citaat:
|
Oh ja, een beetje spielerei.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kotrijk was niet in orde om gegevens van nummerplaten op te vragen. Eén inwoner wist dit, en weigerde de parkeerboete te betalen. In plaats van toe te geven dat ze fout waren, ging Kortrijk, onder leiding van Quicky, procederen. Ondertussen gaan de kosten hiervan richting de 100.000 euro. Door de ruchtbaarheid die hieraan gegeven werd, kan het goed zijn dat anderen ook hun boete gaan terugeisen, dan zou het wel eens in de miljoenen kunnen gaan lopen. Quicky, hij was toen nog burgemeester (niet titelvoerend zoals nu) is een groot stuk onbenul. Ik hob dat de kortrijkenaars wakker worden tegen 2024 en de OVLD aan de kant schuiven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een grap zeggen ze ook wel eens. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be