![]() |
Welke Miss België was de mooiste?
Geef anders even een top 5.
Voor mij in random volgorde: Veronique de Kock met haar ferme tetten. Tanya Dexters. Joke Vande Velde. Dina Tersago voor de glimlach en het totaalbeeld eigenlijk. Ann Van Elsen. Ik schrik er wat van dat het bij sommigen al ruim 20 jaar geleden is. Veronique De Kock zelfs in 1994. Ik kijk al jaren niet meer, maar de laatste 5 missen die ik zag worden precies steeds lelijker. Zeker de laatste |
Citaat:
|
1. Sandra 'lekkere caramel' Joine
2. Tanja "Iq bom" Dexters 3. Laurence 'vroem vroem" Borremans 4. Celine 'ze heeft écht gevoel voor humor, is fan van en Antwerp én heeft tetten" Van Ouytsel 5. Justine 'ik ben die ex-miss' De Jonckheere |
Citaat:
|
Dina en Celine.
Ik kan moeilijk kiezen, beide uniek hun eigen flair. Onze Belgische vrouwen zijn de mooiste van de hele wereld. Ze mogen eens allemaal in de bloemekes gezet worden. Dat zij immer mogen blijven stralen. |
Miss Baksel
Miss Kwikt Miss Jongerd |
Celine van Ouytsel voor mij. Veronique veel te gemaakt vond ik, Celine is wat meer naturel. Paar jaar geleden was er zo eens een mulatje ook dacht ik. Die was ook niet verkeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veronique heeft inderdaad veel in zich laten snijden. Ik vind dat Dina Tersago heel mooi ouder is geworden. Die kan mij nog krijgen. In haar glorietijd vond ik Tanya Dexters de mooiste. Ook een straffe persoonlijkheid. Alleen jammer van al die heisa de laatste jaren. how long to rest between workouts |
Waarom denken sommige (veel) mannen dat die missen er uitzien zoals op het podium ?
- Die jonge dames worden professioneel opgemaakt, geschminkt , gebruind met tan-spray, en voordat ze het podium opgaan worden ze ook gekapt door een professionele kapper die haarextentions toevoegt zodat het lijkt alsof ze heel veel haar hebben. Mocht je zo'n jongedame zien wanneer ze net uit bed komt is het veel minder. Die meisjes worden ook uitgehongerd want met 1 kilo teveel mogen ze niet deelnemen. Ik begrijp dus niet dat volwassen mannen daarop kicken. |
Citaat:
Tegen de avond natuurlijk, schminken en jarretellen aan. ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Marlène de Wouters
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helemaal geen feestje 's morgens.. |
Die van 2042.
Super knap, en heeft een tijdmachine uitgevonden! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be