Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welke Miss België was de mooiste? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264605)

Eurosceptic 26 april 2022 23:23

Welke Miss België was de mooiste?

Geef anders even een top 5.

Voor mij in random volgorde:

Veronique de Kock met haar ferme tetten. Tanya Dexters. Joke Vande Velde. Dina Tersago voor de glimlach en het totaalbeeld eigenlijk. Ann Van Elsen.

Ik schrik er wat van dat het bij sommigen al ruim 20 jaar geleden is. Veronique De Kock zelfs in 1994.

Ik kijk al jaren niet meer, maar de laatste 5 missen die ik zag worden precies steeds lelijker. Zeker de laatste

Xenophon 26 april 2022 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 9949271)
Geef anders even een top 5.

Voor mij in random volgorde:

Veronique de Kock met haar ferme tetten. Tanya Dexters. Joke Vande Velde. Dina Tersago voor de glimlach en het totaalbeeld eigenlijk. Ann Van Elsen.

Ik schrik er wat van dat het bij sommigen al ruim 20 jaar geleden is. Veronique De Kock zelfs in 1994.

Ik kijk al jaren niet meer, maar de laatste 5 missen die ik zag worden precies steeds lelijker. Zeker de laatste

Ze moeten inderdaad niet meer mooi zijn, het gaat over hun intellect. ;)

koe de poing 27 april 2022 04:11

1. Sandra 'lekkere caramel' Joine
2. Tanja "Iq bom" Dexters
3. Laurence 'vroem vroem" Borremans
4. Celine 'ze heeft écht gevoel voor humor, is fan van en Antwerp én heeft tetten" Van Ouytsel
5. Justine 'ik ben die ex-miss' De Jonckheere

Xenophon 27 april 2022 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9949312)
1. Sandra 'lekkere caramel' Joine
2. Tanja "Iq bom" Dexters
3. Laurence 'vroem vroem" Borremans
4. Celine 'ze heeft écht gevoel voor humor, is fan van en Antwerp én heeft tetten" Van Ouytsel
5. Justine 'ik ben die ex-miss' De Jonckheere

Ik heb net even op het net gezocht, je hebt "ze heeft kleine tetjes" verkeerd geschreven.

CUFI 27 april 2022 09:02

Dina en Celine.
Ik kan moeilijk kiezen, beide uniek hun eigen flair.
Onze Belgische vrouwen zijn de mooiste van de hele wereld.
Ze mogen eens allemaal in de bloemekes gezet worden. Dat zij immer mogen blijven stralen.

Skobelev 27 april 2022 09:35

Miss Baksel
Miss Kwikt
Miss Jongerd

fox 27 april 2022 10:19

Celine van Ouytsel voor mij. Veronique veel te gemaakt vond ik, Celine is wat meer naturel. Paar jaar geleden was er zo eens een mulatje ook dacht ik. Die was ook niet verkeerd.

Rudy 27 april 2022 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 9949271)

Ze worden ook ouder hé.

Xenophon 27 april 2022 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9949474)
Celine van Ouytsel voor mij. Veronique veel te gemaakt vond ik, Celine is wat meer naturel. Paar jaar geleden was er zo eens een mulatje ook dacht ik. Die was ook niet verkeerd.

Ik zag haar een tijdje geleden, die herken je nog niet meer van gezicht.

Eurosceptic 27 april 2022 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9949507)

Ik bedoel in hun glorietijd he. Niet vandaag.
Veronique heeft inderdaad veel in zich laten snijden.
Ik vind dat Dina Tersago heel mooi ouder is geworden. Die kan mij nog krijgen.

In haar glorietijd vond ik Tanya Dexters de mooiste. Ook een straffe persoonlijkheid. Alleen jammer van al die heisa de laatste jaren.

how long to rest between workouts

NieuwNoors 27 april 2022 15:30

Waarom denken sommige (veel) mannen dat die missen er uitzien zoals op het podium ?

- Die jonge dames worden professioneel opgemaakt, geschminkt , gebruind met tan-spray, en voordat ze het podium opgaan worden ze ook gekapt door een professionele kapper die haarextentions toevoegt zodat het lijkt alsof ze heel veel haar hebben.

Mocht je zo'n jongedame zien wanneer ze net uit bed komt is het veel minder.

Die meisjes worden ook uitgehongerd want met 1 kilo teveel mogen ze niet deelnemen.

Ik begrijp dus niet dat volwassen mannen daarop kicken.

Xenophon 27 april 2022 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9949644)
Waarom denken sommige (veel) mannen dat die missen er uitzien zoals op het podium ?

- Die jonge dames worden professioneel opgemaakt, geschminkt , gebruind met tan-spray, en voordat ze het podium opgaan worden ze ook gekapt door een professionele kapper die haarextentions toevoegt zodat het lijkt alsof ze heel veel haar hebben.

Die meisjes worden ook uitgehongerd want met 1 kilo teveel mogen ze niet deelnemen.

Ja ok, maar dat is geen erg, ze doet dan de afwas, kuisen, naar de winkel gaan, enz.
Tegen de avond natuurlijk, schminken en jarretellen aan. ;)

Eurosceptic 27 april 2022 17:54

Citaat:

Dat denken we niet. Maar toch nog aantrekkelijk.

Citaat:

Die jonge dames worden professioneel opgemaakt, geschminkt , gebruind met tan-spray, en voordat ze het podium opgaan worden ze ook gekapt door een professionele kapper die haarextentions toevoegt zodat het lijkt alsof ze heel veel haar hebben.
Klopt allemaal, maar je kan van een Opel geen Lamborghini maken. Je kan hooguit de schoonheid van een vrouw accentueren met make up. Ze mogen een kilo schmink op de huidige miss smeren, maar mij zal ze nooit kunnen krijgen.

Citaat:

Dit is bij elke vrouw zo. Mocht ik naast Tanya wakker worden, ik zou toch nog steeds zin hebben.

Citaat:

Kicken, een pathologische variant van iemands schoonheid appreciëren. Haar tetten zijn ten minste echt en er is niet gesleuteld aan haar gezicht. Ik vind veel vrouwen trouwens mooier zonder al die bewerking. Joke Vande Velde was ook zo'n natuurlijke schoonheid.

fred vanhove 27 april 2022 18:09

Citaat:

Waar moeten ze dan wel op kicken ? Op Maggie De Block ? Op Margriet Hermans ?

Weyland 27 april 2022 19:11

Marlène de Wouters

TV-verslaafde 27 april 2022 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9949735)

Het oog wil ook wat.

TV-verslaafde 27 april 2022 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9949282)
Ze moeten inderdaad niet meer mooi zijn, het gaat over hun intellect. ;)

En zij (mannen) moeten niet meer rijk zijn, het gaat over hun hart dat op de juiste plaats zit. ;-)

jad°relen°ir 27 april 2022 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9949507)

Dat klinkt vrij positief.. want dat gezicht vond ik toch een behoorlijke afknapper.. nooit die hype rond haar begrepen.. kan toch niet dat het enkel door de tetten kwam..?

jad°relen°ir 27 april 2022 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9949735)

Vreselijk.. te denken dat die er in 't echt ook niet uitzien zoals ze op tv getoond worden.. :|
Helemaal geen feestje 's morgens..

Bovenbuur 27 april 2022 20:56

Die van 2042.

Super knap, en heeft een tijdmachine uitgevonden!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be