![]() |
Fraude bij Franse presidentsverkiezingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sowieso de CIA die hier achter zit.
|
Citaat:
Hoe dan ook, laat ons arme wijlen agent XD12897 even in gedachte houden. Zijn enige taak bestond erin de data geleverd aan France 2 te vervalsen. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Lever bewijs of het al dan niet juist is, of onthoudt u. |
lol
Wat gebeurd is bij France 2 is al enkele dagen bekend. De gegevens die ze van binnenlandse zaken binnenkregen waren juist. Hun visualisatie software voor de totalen was buggy, die van de kaarten niet. https://www.liberation.fr/checknews/...GI4ASMCJCR7AM/ De andere zenders en nieuws websites, en de website van binnenlandse zaken, hadden die "te hoge" cijfers niet. Dan zijn er twee mogelijkheden: ofwel klopt de uitleg over de bug bij France 2, ofwel waren alle andere cijfers vervalst, maar had France 2 een tijd als enige toegang tot de echte onvervalste cijfers. |
Citaat:
Ik wacht dus op bewijzen van fraude. |
VRT-factcheck
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verschil tussen beide kandidaten is vrij groot. Fraude is waarschijnlijk niet nodig geweest. Ik zou in dat geval kleinere officiële verschillen in percentages verwachten.
Macron blijft wel erg onpopulair. Hoe democratisch is dat eigenlijk te noemen dat Frankrijk een president heeft die de Fransen eigenlijk niet willen, gewoon omdat de andere kandidaat nog minder wilden? |
Citaat:
Zo herken ik je. TOP. |
Citaat:
|
Citaat:
De 'schrik' zat er goed in mocht Marine het gewonnen hebben? p.s. Ouder nieuws over bepaalde frauduleuze praktijken, die sommigen echt niet schuwen, om ze te gebruiken? BEWIJS: Fraude bij de 2020 verkiezingen in de VS, en Frankrijk? |
Citaat:
Bill Gates: een filantroop of een superschurk? George Soros: “Wat in Oekraïne gebeurt, is mijn beste project” :| |
Citaat:
Als Trump gelijk zou hebben over fraude bij zijn verkiezingen bewijst hij daarmee simpelweg dat hij geen president zou moeten zijn. Noot: waarmee ik niet zeg dat de alternative facts post truth fake news websites gelijk hebben in deze. Alleen dat de basisleugen minder belachelijk is dan bij Trump. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be