Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik heb gisteren een tafel in een vrouw gestoken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264626)

IJsboer 28 april 2022 10:15

Ik heb gisteren een tafel in een vrouw gestoken

Ik heb een tafeltje tussen een vrouw haar benen gezet zodat ze gemakkelijk van haar thee kon drinken.

Lief en attent van mij he? :-)

Een kaars heb ik ook overwogen maar dat zou echt een schande zijn. Stel dat ze zich verbrandt zeg!

Skobelev 28 april 2022 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9950020)
Ik heb een tafeltje tussen een vrouw haar benen gezet zodat ze gemakkelijk van haar thee kon drinken.

Een kaars heb ik ook overwogen maar dat zou echt een schande zijn. Stel dat ze zich verbrandt zeg!

Wat is dat met jullie Hollanders en kaarsen?
Zelfs van8 moest er eentje in zijn aars. :?

Libro 28 april 2022 11:17

Een tafel? Gaat het over vermenigvuldigen?

reservespeler 28 april 2022 11:36

Citaat:

Noem jij je "geval" tafel?
Tja er worden de gekste namen bedacht voor die 10 cm vlees.

Herr Flick 28 april 2022 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9950038)
Wat is dat met jullie Hollanders en kaarsen?
Zelfs van8 moest er eentje in zijn aars. :?

Rob De Nijs zong dan ook stop een kaars in je aars vannacht, ... euh, voor het raam vanacht.

IJsboer 28 april 2022 12:13

Ik zeg dit maar gewoon omdat "iets in een vrouw steken" of "iets tussen haar benen plaatsen" blijkbaar hetzelfde is.

https://www.hln.be/showbizz/racisme-...tang~a0770f29/

Skobelev 28 april 2022 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9950107)
Rob De Nijs zong dan ook stop een kaars in je aars vannacht, ... euh, voor het raam vanacht.

Je was meteen mee, generatiegenoot. ;-)

Henri1 28 april 2022 12:35

Citaat:

Dat zijn ongewenste intimiteiten hé.

Pandareus 28 april 2022 12:47

Citaat:

Je moet dat niet hier zeggen, maar liefst live op televisie.

Herr Flick 28 april 2022 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9950124)
Dat zijn ongewenste intimiteiten hé.

Enkel als die ongewenst zijn he.

Maar als ge die eerst een formulier laat ondertekenen is alles in orde...

Bovenbuur 28 april 2022 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9950111)
Ik zeg dit maar gewoon omdat "iets in een vrouw steken" of "iets tussen haar benen plaatsen" blijkbaar hetzelfde is.

https://www.hln.be/showbizz/racisme-...tang~a0770f29/

Jup. Een mooi voorbeeld van "hoe beperk ik de schade nadat mijn advocaat mij na de uitzending heeft aangesproken dat ik absoluut zojuist een verkrachting bekend heb en dit echt een stap verder gaat dan het soort quasi-politieke drek dat ik normaal vanuit mijn grote gelijk in mijn programma rondspui?"

Ja, ik heb het fragment gezien, hij bekend overduidelijk op TV een verkrachting, en die gasten allemaal lachen erom zeg. Zal wel niks van komen omdat hij het slachtoffer niet identificeert en zij ook nog eens buiten bewustzijn was toen het gebeurde dus geen sterke getuigenis af kan leggen.

IJsboer 28 april 2022 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9950194)
Jup. Een mooi voorbeeld van "hoe beperk ik de schade nadat mijn advocaat mij na de uitzending heeft aangesproken dat ik absoluut zojuist een verkrachting bekend heb en dit echt een stap verder gaat dan het soort quasi-politieke drek dat ik normaal vanuit mijn grote gelijk in mijn programma rondspui?"

Ja, ik heb het fragment gezien, hij bekend overduidelijk op TV een verkrachting, en die gasten allemaal lachen erom zeg. Zal wel niks van komen omdat hij het slachtoffer niet identificeert en zij ook nog eens buiten bewustzijn was toen het gebeurde dus geen sterke getuigenis af kan leggen.

En het gebeurde naar verluid al in 1971. Dus dat was verjaard voor de wetswijziging in Nederland in 2013.

Bovenbuur 28 april 2022 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9950199)
En het gebeurde naar verluid al in 1971. Dus dat was verjaard voor de wetswijziging in Nederland in 2013.

Dat ook nog eens.

Rudy 28 april 2022 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9950194)

Nogal logisch als niemand klacht indient of niemand op heterdaad wordt betrapt.
Dan werkt een bekentenis op de lachspieren.

Vlad 28 april 2022 17:59

Zolang je haar naam niet weet mag het. :roll:

Universalia 28 april 2022 19:26

Toon zaliger had zelfs een uitschuiftafeldame ter zijnen beschikking op een banket

Ik heb tijdens een nieuwsuitzending de man zijn verhaal zien doen.

Waar ik van 'verschoten' ben is dat diegenen die aan de tafel zaten er goed met konden lachen.

Een zaak die verjaard is of zou er een addertje onder het gras schuilen? :|

Den Ardennees 28 april 2022 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9950203)
Dat ook nog eens.

Die Derksen is precies toch wel geen gewone kerel hè :?

koe de poing 28 april 2022 22:27

ik zag gisteren een film van een vrouw die haar arm tot haar elleboog in een vrouw haar kont stak
waarna een vriendin van haar er vrolijk ook haar arm er nog bij in stak
waarop vrouw ook haar tweede arm bij in die reet stak

toen wist ik: even genoeg internet voor me

Mambo 28 april 2022 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9950325)
ik zag gisteren een film van een vrouw die haar arm tot haar elleboog in een vrouw haar kont stak
waarna een vriendin van haar er vrolijk ook haar arm er nog bij in stak
waarop vrouw ook haar tweede arm bij in die reet stak

toen wist ik: even genoeg internet voor me

Die zal niet droog blijven na een scheetje.

Jay-P. 29 april 2022 03:23

Ik ben fan van Derksen, maar dit bewijst het corrumperen door populaiteit. Helaas.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9950304)
Die Derksen is precies toch wel geen gewone kerel hè :?

Woke/cancelcultuur anno vandaag is pure hypocrisie.

Wat Derksen's initieel verhaal betreft is dat niet: verkrachting is/en was -ook toen- een verachterlijke misdaad. Ook voor een 22/24-jarige toen.
Verjaring doet niet ter zake.
Zich nu trachten te verechtvaardigen met "tussen de benen geplaatste kaars" is puur schijnheilig. Waar hij steeds tegen reageerde, ooit. -> go figure.

Triest, ben er niet gelukkig mee.
Noch van die reacties hier, al zijn die -toegegeven- grotendeels typisch Pol.be niveau.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be