![]() |
Ik heb gisteren een tafel in een vrouw gestoken
Ik heb een tafeltje tussen een vrouw haar benen gezet zodat ze gemakkelijk van haar thee kon drinken.
Lief en attent van mij he? :-) Een kaars heb ik ook overwogen maar dat zou echt een schande zijn. Stel dat ze zich verbrandt zeg! |
Citaat:
Zelfs van8 moest er eentje in zijn aars. :? |
Een tafel? Gaat het over vermenigvuldigen?
|
Citaat:
Tja er worden de gekste namen bedacht voor die 10 cm vlees. |
Citaat:
|
Ik zeg dit maar gewoon omdat "iets in een vrouw steken" of "iets tussen haar benen plaatsen" blijkbaar hetzelfde is.
https://www.hln.be/showbizz/racisme-...tang~a0770f29/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ge die eerst een formulier laat ondertekenen is alles in orde... |
Citaat:
Ja, ik heb het fragment gezien, hij bekend overduidelijk op TV een verkrachting, en die gasten allemaal lachen erom zeg. Zal wel niks van komen omdat hij het slachtoffer niet identificeert en zij ook nog eens buiten bewustzijn was toen het gebeurde dus geen sterke getuigenis af kan leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan werkt een bekentenis op de lachspieren. |
Zolang je haar naam niet weet mag het. :roll:
|
Toon zaliger had zelfs een uitschuiftafeldame ter zijnen beschikking op een banket
Ik heb tijdens een nieuwsuitzending de man zijn verhaal zien doen. Waar ik van 'verschoten' ben is dat diegenen die aan de tafel zaten er goed met konden lachen. Een zaak die verjaard is of zou er een addertje onder het gras schuilen? :| |
Citaat:
|
ik zag gisteren een film van een vrouw die haar arm tot haar elleboog in een vrouw haar kont stak
waarna een vriendin van haar er vrolijk ook haar arm er nog bij in stak waarop vrouw ook haar tweede arm bij in die reet stak toen wist ik: even genoeg internet voor me |
Citaat:
|
Ik ben fan van Derksen, maar dit bewijst het corrumperen door populaiteit. Helaas.
Citaat:
Wat Derksen's initieel verhaal betreft is dat niet: verkrachting is/en was -ook toen- een verachterlijke misdaad. Ook voor een 22/24-jarige toen. Verjaring doet niet ter zake. Zich nu trachten te verechtvaardigen met "tussen de benen geplaatste kaars" is puur schijnheilig. Waar hij steeds tegen reageerde, ooit. -> go figure. Triest, ben er niet gelukkig mee. Noch van die reacties hier, al zijn die -toegegeven- grotendeels typisch Pol.be niveau. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be