![]() |
De Croo, nu weten we waar de prioriteit en liggen.
Citaat:
Citaat:
|
Ja…en ?
Wat is uw boodschap ? Mag De Croo niet de premier van alle Belgen zijn misschien ? |
C/P zonder aanhef tot discussie, mag slotje op.
|
Citaat:
Geen enkele politieke relevantie Trouwens elke leider van een multiculturele gemeenschap maakt,wel eens zo’n iftar maaltijd mee. De Wever heeft dat ook al gedaan https://www.hln.be/binnenland/bart-d...iend~aa597629/ Doodnormaal en het bewijs dat de multikul weldegelijk een feit is. |
Citaat:
Citaat:
De komedie stopt niet. |
Citaat:
Vrouwen hoeven toch hun eigen naam niet op te geven als ze trouwen ? Mijn vrouw gebruikt al de laatste 35 jaar (sinds wij gehuwd zijn dus) gewoon haar naam die ze bij de geboorte heeft gekregen. Wat zou daar mis aan zijn. Stel u voor dat mensen gaan denken dat ik met mij zus of nicht getrouwd zou zijn... En dat De Croo zijn echtgenote hem vergezeld...dat komt de anti-Croo lobby blijkbaar niet goed uit. Waarom zou ze niet mogen ? Ik ben al blij dat u alvast geen aanstoot neemt aan de Iftar maaltijd van dhr De Croo. Ik kan echt niet bevatten dat er anno 2022 nog mensen in Vlaanderen wonen die aanstoot nemen aan mensen, poitici die zo'n iftar maaltijd bijwonen. Tja...stuffed dinosaurs ? Onaagepasten ? De achterhoedevechters die de multikul zullen blijven ontkennen ook al wonen ze er al hun ganse leven midden in ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Vlaams-nationalistische hulptroepen arriveren zonder fout ter verdediging van de xenofobe zaak!
|
Citaat:
|
Arme Connor....
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het nu eigenlijk ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-wie zijn 'we' ? Ben je woordvoerder van een groep of zo ? -wat heeft een trivialiteit zoals dit te maken met 'prioriteiten' van een premier ? Zou je niet beter starten met je gehandicapte draadje te proberen redden door nu duidelijk een aanzet tot discussie te geven + wat duiding ? Of is dat voor jou niet nodig ? |
Citaat:
zwaar op je teentjes getrapt Chinees beertje. En blijkbaar begrijp ge den titel maar al te best, zeker gezien uw reactie erop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be