![]() |
Meer dan 3.000 illegalen verdronken in 2021
Doordat men niet durft te schieten op de gelukszoekers, vluchtelingen, zoontjesoverschot die Europa illegaal binnendringen, doordat men met bordjes 'Welcome Refugees' blijft zwaaien en als NGO's mensensmokkelaars blijft helpen, zijn er vorig jaar meer dan 3.000 mensen verdronken in de Middellandse Zee en de Atlantische Oceaan. Zolang men niet duidelijk maakt dat het genoeg is geweest en dat men Afrika moet veranderen ipv te ontvluchten zal er niets veranderen, en wordt Europa mee neerwaarts getrokken. Spijtig. 'Links' is verantwoordelijk voor al die doden, de stijgende levensduurte in Europa en veroorzaakt al de ellende die het aanklaagt.
|
Maar 3000? Da's nog niet eens een druppel op een gloeiende plaat, da's een gistcel die in de Stille Oceaan zeikt.
Met 227 000 geboortes PER DAG.... |
Het is niet de fout van Europa dat ze verdrinken.
|
Citaat:
|
:cheer: dikke garnalen :cheer:
|
600.000 komen er zo illegaal per jaar binnen, bovenop alle andere vormen van migratie zoals gedwongen gearrangeerde huwelijken vermomd als gezinshereniging, familiehereniging, ...
|
Citaat:
Dat is Putin-taal en aanverwanten. Citaat:
Die doden, daar is de EU en zijn specifiek alle knoeiers-poco's voor verantwoordelijk. Grenzen fysiek sluiten is onmogelijk. Zelfs het IJzeren Gordijn was niet waterdicht. De poorten van de sociale zekerheid sluiten, is wel mogelijk. Een volledig beleid met terugsturing naar een veilig buurland als het geboorteland niet kan, is wel mogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij zo niet. Ik voel me daar niet schuldig voor hoor. |
Citaat:
p.s. Reclameboodschappen als een gezien de laatste tijden en toch zijn er nog steeds mensen die niet geloven in de omvolking van 'ons' land. Ze sturen al een gekleurde naar het songfestival. Geen mens die daar nog naar kijkt maar toch? |
Citaat:
Risico's impliceren mogelijke gevolgen. Ik vind het erg als mensen verdrinken, zonder schuldgevoelens. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iets erg vinden impliceert schuldgevoelens. |
Citaat:
Het is een oplossing waar ze 35 jaar geleden in de tijd van het ijzeren gordijn nochtans wel rekening mee moesten houden. Die piekerkesdraad stond daar niet voor niets. |
Citaat:
De Berlijnse muur Ik heb al eens mensen gesproken die mij vroegen: Was dat wel een goede zaak om die af te breken? Na die vraag ging mijn blik op oneindig en mijn 'verstand' op nul en vroeg ik ... ![]() |
Citaat:
quote van een bevriend koppel, Gunther(een hoge pief bij Siemens) en Hannelore: "zij (de Oost duitsers) gaan er op vooruit gaan, wij in het Westen op achteruit" |
Soms moet ik echt wel kotsen. Uit schaamte.
|
Citaat:
Moesten ze een consequent en strikt beleid voeren waarbij, wanneer men betrapt wordt op een bootje richting Europa, men de facto de kans op een verblijfsvergunning mag vergeten, zouden ze er zich niet meer aan wagen. Of hoe nogmaals blijkt dat zachte heelmeesters lelijke wonden maken ... |
Citaat:
|
Citaat:
Op basis van het One step beyond dan wel Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be