![]() |
De Kim-back verklaard
https://www.hln.be/tennis/kim-clijst...uden~a6ef96db/
Dat wordt dan hét voorbeeld bij het lemma "roemloze afgang". |
Citaat:
|
Kim Clijsters zal er in Amerika niet wakker van liggen.
|
Citaat:
Niets. Ik meld alleen het feit dat de Kim-back verklaard is. En dat het resultaat ervan een afdruipen is met de staart tussen de benen. |
Citaat:
Speciaal wanneer een individu zijn/haar initiatief met eigen financiele inbreng stopt of opgeeft wegens niet (meer) haalbaar. Sossen? Die doen dat constant ...met het geld van anderen. |
Citaat:
Ik moet u alleen corrigeren over dat sossen-zelfgenoegzaamheid. Sossen zijn er helemaal niet in de buurt. En dat zelf....ach ja. Ik moet toegeven dat ik niet kapot ben van het nieuwtje dat ze afdruipt. Ik heb dat mens altijd een bleitmuil gevonden. Die "groots" was in een rijkeluize-bezigheidstherapie. Sorry soms, heel soms heb ik een anti-establishment opinie. |
Ook hierin is ze de mindere van Henin. Die haar tennisacademie lijkt te floreren.
|
En zo blijft Johny Galecki, Leonard uit The Big Bang Theory, het belangrijkste exportproduct uit Bree
|
Citaat:
|
Los van dat debacle, ik denk dat de Kimback vooral een midlifecrisis was. De kinderen groter en verveling.
Ze had eigenlijk net zoals Henin niet zo vroeg moeten stoppen. Die hadden nog ettelijke GrandSlam tornooien kunnen winnen. |
Citaat:
|
De pik van de puberale idolatrie is blijkbaar zo lang, dat men er nogal gemakkelijk op trapt.
Ik heb haar aan een N-VAke blootgesteld en afgevoerd van de lijst van Vlaams sporterfgoed. Eerlijk ? Ik heb ze er ook nooit opgeplaatst Een rijkeluizen-bezigheidstherapie kan nooit sport zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be