![]() |
Putin zijn lief eindelijk op de zwarte lijst?
Laat het ons hopen.
En vooral: laat ons hopen dat hij een aantal verborgen tegoeden die hij in de EU had, overgemaakt heeft aan haar, in de hoop ze te vrijwaren .... https://www.hln.be/buitenland/eu-wil...t-ze~af7b565c/ Citaat:
|
Citaat:
Maar als je al die onzin toch gelooft doe haar de groetjes als ze binnenkort ergens in de rij staat voor een leefloon:-D Money rules the world. Van wie of van waar dat geld komt doet er niet toe. En als die soort echt wil reizen hebben ze wanneer ze ook willen een andere nationaliteit er bij. Dan is hij of zijn naast Rus nog iets anders:-D Er is voor alles een oplossing Schoof als er genoeg centjes zijn. De sancties tegen de Russische president Vladimir Poetin en een kring van honderden mensen om hem heen zijn ongekend. Naast deze gerichte strafmaatregelen zijn er ook sancties die gelden voor álle Russen. Maar die zijn niet waterdicht. Een groep oligarchen met een dubbel paspoort kan een deel van die sancties ontwijken. https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/242...lopen-sancties |
Citaat:
Denk toch efkens een paar extra secondjes na: "Money alleen"?... Pablo Escobar dacht dat ook, destijds. En die gast had misschien meer money dan 't Frustraat genaamd Putin, ooit. |
Citaat:
|
Citaat:
Stuur hen anders eens de adressen door van onze kringloopwinkels :-D En volgens mij werd Escobar doodgeschoten. Wat er met zijn fortuinen is gebeurd zou ik niet weten maar ik heb wel een vermoeden. |
Een minnares viseren vind ik toch maar laag.
|
Citaat:
|
Ik vind dat eerder een kwalijke evolutie dat de overheid zou maar geld kan blokkeren van mensen die niks verkeerd gedaan hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Om daar wijs uit te geraken moet je op zijn minst ettelijke jaren studeren en daarna de kneepjes van het vak beheersen;-) |
Citaat:
En zelfs plegen ze het misdrijf van "schuldig verzuim". Niets van handen wassen lijk Pontius Pilatus. |
Citaat:
Is een voetballer dan ook medeplichtig aan belastingontduiking ? |
Citaat:
Wie zoiets, ook in ons land en ook op dit forum, niet mede ten strengste afkeurt en veroordeelt, is ... medeplichtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt zeer bekend in de oren. |
Citaat:
Ik mag veronderstellen dat jij ten tijde van de Vietnamoorlog ook veel bent gaan betogen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be