![]() |
Rusland transporteert alle Oekraïens graan en groenten naar Rusland
Ze organiseren simpelweg een hongersnood voor komende winter.
En dat halen ze uit hun geschiedenisboekje. titel: Hoe Stalin de Oekraïners dwong tot kannibalisme en Poetin dat nu weer dreigt te doen https://www.hln.be/buitenland/hoe-st...doen~ab888475/ Citaat:
|
Er is sedert Stalin nog niet zo gek veel veranderd in Rusland. Als dat bericht klopt gasn de Oekraïners een tweede Holodomor meemaken.
|
Het bizarre is dat Poetin en de zijnen maar niet lijken te begrijpen, dat ze door deze en andere daden, de Oekraieners (inclusief de etnische Russen die er wonen) helemaal tegen zich in het schild jagen.
|
Oorlogsbuit. Is dat niet gebruikelijk meer?
|
Niet alleen pikken ze alle graan maar ook alle landbouwers hun tractors.
|
Citaat:
Dat betekent dat dezen NU al "defect" zijn na een signaaltje vanuit de VS. En ik geloof niet dat originele softwaresleutels ,of deblockagekodes en spare parts beschikbaar zullen komen kortelings...8-) |
Zogezegde oorlogverliezers slepen buit weg uit oorlogsgebied.
Rijmt dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen ze dat echt? |
Citaat:
Volgens wat ik gelezen heb zijn ze al x aantal jaren zeer actief in landbouw en graan en zo. Rusland zou zelfs het meeste graan van de wereld exporteren nu. Oa naar Afrika en weet ik veel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.thedrive.com/news/john-d...otely-disabled Gestolen JD's,van de nieuwe generatie weliswaar,zijn nu indrukwekkende papiergewichten ergens in Tjetsjenie en zo.... |
De sancties tegen Rusland komen met een prijs, als wij Rusland de toegang tot de internationale markten ontzeggen, dan moeten ze hun spul op een andere manier zien te bekomen. Wij gaan toch niet hypocriet doen zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een leger dat gevecht en oorlog zogezegd verliest, heeft al moeite het vege lijf te redden, laat staan buit weg te slepen uit het oorlogsgebied. Er zijn er die beweren dat het Russische regime de oorlog met het Oekrainse verliest. En hier wordt beweerd dat het Russische regime buit laat wegslepen uit oorlogsgebied. Dat is even tegenstrijdig als dat je huis in de fik staat, en je amper zelf kunt ontkomen aan de vlammen, en dat je dan toch nog je inboedel buiten zou krijgen. Vergelijk met vluchtelingen. Die nemen niet hun hele hebben en houden mee he. Die nemen mee waar ze de tijd nog voor kregen om mee te nemen, en ook konden meenemen. Vandaar mijn vraag: rijmt dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be