![]() |
Moederdag
1 Bijlage(n)
Wij wensen alle moeders een fijne moederdag toe. Geniet er van met je gezin, je kinderen en eventuele kleinkinderen. Wij willen ook even stilstaan bij de vrouwen waarvoor het vandaag geen feestdag is omdat ze:
|
Rekent NVA op de moeders ?
|
Citaat:
|
Aan allen die hun moeder nog hebben, zet haar in de bloemetjes, en niet alleen vandaag, maar iedere dag van haar leven.
Ik heb de mijne enkele jaren moeten afgeven en het gemis is groot. Gelukkig bezocht ik haar vaak. |
Moederdag is op 15 augustus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mijn moeder ook dikwijls bezocht, ik kan daar alleen maar blij om zijn. Ik ben ook degene die haar op een morgen vond. Het doet nog steeds pijn! Ik kan je woorden alleen maar beamen, zet je moeder zo dikwijls mogelijk in de bloemetjes en bezoek haar zo vaak als mogelijk is. |
Citaat:
|
Een feestdag die door NVA politiek gerecupereerd wordt....il faut le faire.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Dat was snel. :-P :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie in de peiling voor wie stemt? Groot gelijk, dat zie je in de peiling niet, daar zijn andere peilingen voor. Goed opgemerkt, mss eens een mailke sturen naar de VRT dat ze dat ook tegelijkertijd peilen. |
[.
|
Citaat:
Mijn moeder is dat meer dan waard om in de bloempjes gezet te worden. ![]() |
Citaat:
Ik nam haar zoveel mogelijk mee als wij ergens naartoe gingen. |
Citaat:
p.s. In mijn 'geval' zit ik wel alle dagen met mijn ouders 'opgescheept' daar ik er zoals ik al wel eens eerder schreef binnen mijn kunnen er mantelzorg voor doe. Ik geloof dat er in het verleden een politica was die het zelfs afgeraden heeft om te doen dat mantelzorg. (Ik ben niet zeker meer maar ik dacht dat het Freya Van den Bossche was) ![]() Geloof mij, héél je eigen leven is er aan voor de moeite. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be