![]() |
Michelle Martin vrij?
Michelle Martin vrij?
Dan vraag je u af, kan dat? Citaat:
Was die al niet op vrije voeten, naar de kapper in Oostende, bij de nonnekes ondergebracht. Een slag in het gezicht van de nabestaanden van de kinderen die vermoord geweest zijn en waar zij een grote rol bij speelde naast bepaalde andere zaken waar zij samen met haar kompaan Dutroux bitter weinig straf voor gekregen heeft. Is het tegenwoordig normaal dat moordenaars vrij snel in vrijheid gesteld kunnen worden of maar na een derde van hun straf terug op vrije voeten kunnen komen? Toch iets serieus mis met de rechtbank(en) van de dag van vandaag. Citaat:
Citaat:
|
Martin werd in 2012 reeds vrijgelaten onder voorwaarden.
Deze zomer vervallen de voorwaarden. |
Citaat:
Een betonnen cel zoals in de film Papillon, een betonplex bed en eten geven als men er zin in heeft? Ik denk wel dat er mensen zijn die het liever zo zouden zien. |
Citaat:
Iets zonder brood en ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de wijze waarop zij die kinderen heeft laten omkomen van honger en dorst, komt zij voor mij in aanmerking voor de uitvoering van een uitgesproken doodstraf.
Maar ja, dat is niet woke, mijn gedacht. |
Citaat:
|
Als vader van een slachtoffer neem je op zo een ogenblik het recht in eigen hand. Punt.
|
Citaat:
Daar moet de dokter alle dagen komen kijken of dat de gevangene de lichamelijke ontbering (lees: marteling) nog aankan zonder ernstig ziek te worden, want anders volgen er weer veroordelingen wegens het schenden van de mensenrechten. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ik daar dan ook 19 jaar zou voor moeten zitten zou me geen reet kunnen schelen. Revenge is sweet. Vader zijn leven is toch ook naar de kloten. |
Citaat:
|
Citaat:
Er moet dus toch een soort van stop bestaan die al de vaders van vermoorde kinderen tegenhoudt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij waren onschuldig. Dat volwassen gevangenen die het geluk hebben om nog 3x/ dag eten en drinken te krijgen durven klagen van de kou is schandalig! Ik ben er zeker van dat die 2 kleintjes ook kou geleden hebben voordat ze de hongerdood stierven. |
Citaat:
Hij zou alle dagen een goeie rammeling moeten krijgen. Ook in de douche zou er elke keer 'toevallig' een zeepje moeten vallen. Zo zou dat monster zelf eens voelen wat hij al die kinderen aangedaan heeft. |
Citaat:
Verder ben ik het met je eens. Mijnen Albeir zou het heft in eigen handen nemen wanneer iemand 1 van onze dochters kwaad zou doen. Daar ben ik 100% zeker van! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be