![]() |
Ik moet jammer genoeg de hulp inroepen van mijn medeburger
Wat zijn in de context van een evenement "tokens"? Wat is het en hoe werkt het? Alvast bedankt.
|
Ter vervanging van drink- en eetbonnetjes. Tegenwoordig kant dat ook al elektronisch. Het is gewoon de plaatselijke en tijdelijke evenementmunt. Je wisselt euro's in tokens en gebruikt dat als geld op het evenement. Kan soms zelfs voor de vestiaire of toilet gebruikt worden. De bonnetjes dienden vroeger eigenlijk om de boel te vergemakkelijken en vlotter te laten verlopen door niet steeds met cash te moeten afrekenen (en om wat extra winst te maken door de bonnetjes die mensen vergeten op te maken of verliezen). Tegenwoordig zou men gewoon kunnen eisen om elektronisch te betalen. Geen idee waarom men toch nog voor de omweg kiest. Misschien opdat mensen cash zwart geld kunnen omzetten in tokens en meer opdoen of omdat een deel van de tokens op het einde van het evenement niet zijn opgedaan of omdat niet iedereen een betaalkaart heeft.
|
Citaat:
|
Is dit geen inbreuk tegen copyright?
Ook toevallig één van de 'ondersneeuwers' die een poosje geleden uiterst actief waren in de oorspronkelijke draad die deze tittel draagt. https://forum.politics.be/showpost.p...61&postcount=1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg eens, waarom leen je mijn tittel? Ben je een fan? 8-) |
Citaat:
Of was je vergeten hulp in te roepen om de titel te laten deponeren? :-P |
Citaat:
En, elke post die verwijst naar de oorspronkelijke draad zorgt er voor dat problematisch werken van onze fiscus niet stilletjes verdwijnt. Dat 'stilletjes verdwijnen' is nog hun enig haalbare doel. Laat me toe daar toch daar trachten een stokje voor te steken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be