![]() |
Jo Brouns nieuwe Vlaamse minister van ...
Het zit er dik in de Jo Brouns de nieuwe Vlaamse minister wordt.
Met Hilde Crevits hebben ze al een vrouwelijke minister bij de CD&V. Ook kunnen ze op deze manier het verlies van Lode Ceysens een beetje goed maken. Wat denken jullie? |
Wie is Jo Brouns.
En waar is de bron ? |
Citaat:
|
Jb ?
|
Citaat:
|
Citaat:
De bron ben ik zelf, vandaar het vraagteken. Het zit er zelfs dik in dat er een stoelendans gaat komen. |
Nsb
|
De puntjes plaatste ik omdat ik in de wandelgangen hoor dat Crevits Welzijn zal overnemen en dat de nieuwe minister de bevoegdheden van Crevits zal krijgen.
En ja, dan komt Jo Brouns in het vizier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de ware aard van het beestje komt pas boven als hij minister zal zijn. Hij komt van een grensgemeente met Nederland in het uiterste Noord-Oosten van Limburg.. Daar wordt amper Frans gesproken. Als hij enkele keren naar Brussel is gaan werken en daar iets is gaan eten of iets gaan kopen in een winkel, zal hij vlug genoeg Vlaamsgezind worden,als hij het nu nog niet is.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamsgezinden die voorstander zijn van de Vlaamse onafhankelijkheid.:-) |
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220513_96941163
Drie Limburgse cd&v’ers lopen zich warm: Vera Jans, Jo Brouns en Nawal Farih in de running als opvolger voor Beke Brussel/Genk - Vera Jans (44), Jo Brouns (47) en Nawal Farih (33) :dat zijn de drie Limburgse parlementsleden die zich - in deze volgorde - mogen opwarmen als nieuwe Vlaams minister van Welzijn. Maandag valt de beslissing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zit toch een theorie achter. De voornaamste is Lode die naar de boerenbond trok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be