![]() |
hebben jullie ook dit gevoel?
Officieel is er een immigratie-stop...
In theorie worden uitgeprocedeerde asielzoekers teruggebracht naar eigen land.. Men spreekt soms van " fort europa"... Maar... Overal zie ik meer en meer hier-niet-thuishorenden Vreemdelingen in alle kleuren en geuren! Vroeger zag men hier-niet-thuishorenden bijna enkel in onze grootsteden, tegenwoordig heeft zelfs het kleinste boerengehuchtje n populatie zitten. Waar gaat dit eindigen? schaarbeek van voeren tot oostende? |
Citaat:
|
Is geen gevoel, het is een spijtige realiteit...
|
Niet in grote mate maar toch wel een beetje ja.
PS wat is dat met mijn foto van bart de wever. |
Citaat:
ooit eens in man bijt hond gezien, gevraagd aan de man in de straat: "hoeveel % van de bevolking van Antwerpen zijn Turken?" en dan kreeg je antwoorden tussen de 20 en 80(!) procent. terwijl het werkelijk maar een dikke 5% is. als je verliefd bent hoor je enkel maar liefdesliedjes op de radio, als je gefixeerd bent op "hier-niet-thuishorenden" ( :roll: noem een kat een kat aub) zal je ook niets anders zien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk is het normaal; Als je in een veld met madeliefjes een roos zet, dan valt die roos veel harder op.
Het moet lukken. Vorige week heb ik kennissen over de vloer gehad. Vader en zoon uit Molenbeersel ,het verre Limburg dus. Die 2 mensen waren ervan verbaasd hoe anoniem iemand was en hoeveel vreemden er hier rondlopen, in Vilvoorde. En natuurlijk viel het direct op hoeveel hoofddoeken en hangjongeren dat zijn. Resultaat, pa vroeg aan ons hoe we hier konden leven. Onze doodsimpele verklaring "we hebben geen keuze". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maddox, het valt toch goed mee in Vilvoorde? Ik denk dat Mechelen of sommige delen van Brussel wel problemen hebben, maar tenzij die gasten naar Vilvoordse fuiven komen (wat regelmatig tot miserie leidt) valt het echt goed mee naar mijn mening.
|
Citaat:
Je moet eens aan de locals (voornamelijk een arme oudere bevolking) vragen hoe goed het leven er mee valt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb niet de indruk dat er hier hier-niet-thuishorenden zijn. Beslis jij ook voor anderen wat hun thuis is of mogen ze zich thuis voelen waar hun thuis is?
|
Citaat:
|
De oorzaak is eenvoudig. Overdag zie je in onze steden slechts Afrikanen, Noordelijke en andere. De autochtone bevolking is immers aan het werk.....
Sommigen vinden dat grappig! |
Citaat:
een neger blijft een neger ook als hij een belgische pas heeft en de brabançonne kan zingen in 3 talen. en negers horen thuis in hun natuurlijke biotoop...afrika |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be