![]() |
Buffalo: Aanhanger van Omvolkingstheorie maakt 10 dodelijke slachtoffers.
De dader van de aanslag in Buffalo was een aanhanger van de Omvolkingstheorie, iets wat ook oa Philip De Winter propageert. Puur racisme dus.
Dient de omvolkingstheorie als een oproep tot racistisch geweld beschouwd te worden? Volgens mij wel. https://www.demorgen.be/nieuws/schut...emen~b877241b/ Citaat:
Citaat:
|
Dus, Filip Dewinter is de oorzaak van een schietpartij in de VS?
|
Citaat:
|
jaja, woorden zijn gevaarlijk! tijd om woorden te verbieden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
Filip de Winter is een keurige Politicus, alles van hem is 100 % legaal, en democratisch. Klagen over de uitroeiing van blanken, Anti White Policy en Omvolking is een RECHT, maar sommige manische individuen kunnen grijpen naar schiettuig he. ik heb ook vrij gewelddadig en agressief verleden, dus ik kan het wel begrijpen dat deze jonge blanke tiener zijn schiettuig maar eventjes de wet liet spelen in zijn eigen Western movie op internet. hahah geef liever de schuld aan Quake, DOOM, War of the Worlds, ......... WAR games, je knalt makkelijk 1000 zwarte monsters af per nachtje door spelen deed ik vroeger. |
Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt
mbt omvolkingstheorie:
helaas ok sorry, veel negers die ik kende willen echt het blanke ras doodneuken, ze willen echt binnen 3 maanden een blanke meisje zwanger neuken om zo het blanke ras genetisch te vernietigen en om te volken via de baarmoeders van blanke meiden. ik kende ook zwarte hindoe mannen die dit ook doen en die haten de blanke mannen echt extreem. Rassenhaat is altijd wederzijds denk ik. A haat B, maar B haat A ook, dus gelijkspel ----------------- stof tot nadenken: kan een HOND of KAT iemand bewust HATEN en dan die persoon dus bewust, planmatig doodbijten?? dus dat die HOND gaat nadenken hoe hij meneer A gaat vermoorden, en het lijk dus wegwerken, alle sporen wegwissen, puur uit Honden HAAT. |
Citaat:
Dus samen met alle Zemmours, Salvini's, Wildersen en tutti quanti moreel verantwoordelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echte vakbond taktieken |
Dat spelleke is al decennia bezig, met Vanthemsche.
En die moorddadige ideologie wordt ongehinderd verder verkondigd. Ook op dit forum. |
Citaat:
En het tuig van het VB blijft de haat voeden tot op vandaag. Krapuul is het. |
Citaat:
|
Citaat:
Uit uw nek kletsen kan iedereen. Er is maar 1 moorddadige ideologie die letterlijk oproept tot- & uitvoert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be