![]() |
Vlaamse versie van Vandaag Inside
We hebben nood aan een Vlaamse versie van het Nederlandse programma Vandaag Inside. Een praatprogramma waar er geen politieke correcte heilige huisjes zijn, zonder al die Woke, BLM en Me Too gezever.
Waar mensen als Willem Engel, Kris Roman of Dries Van Langenhove ook eens te gast kunnen zijn. De Cooke en Verhulst show stopt ermee dit seizoen, dus misschien zou dat wel eens een goede opvolger kunnen zijn. Vlaanderen Inside of zoiets ? https://www.youtube.com/watch?v=jSPAnlVK9A8 |
Hebben we daar echt nood aan? :?
Nog een talkshow van heel bedenkelijk niveau? Provoceren om te provoceren? Ik pas. |
Een beetje vuilgebektheid moet kunnen.
Een aantal mensen die ongezouten hun mening te kennen geven, mits ze dat wat onderbouwen ... Woord en wederwoord is altijd beter dan sommige dingen onder de mat schuiven en dan doen alsof die meningen niet bestaan. |
Ik lees daar vanalles over maar heb dat nog nooit gezien.
|
Ik heb dat programma nog nooit gezien.
Wie dat wilt zien kijkt dan toch gewoon naar de Nederlandse televisie. Elk z'n ding. |
Citaat:
Wat belangrijk is dat een bepaald gedachtegoed en een aantal personen die bijna nooit in de klassieke media komen, in deze talkshow een forum krijgen. |
Citaat:
Als het aan VTM en VRT ligt dan wordt het iets zoals de kampioenenshow, je weet wel, lessen onnozelheid voor gevorderden. |
Citaat:
een talkshow tussen een kernfysicus, godsgeleerde etc... dat zou wel nog eens tof kunnen zijn., Het Academysiche uurtje zo ergens na 12 uur op Canvas, |
Voor iedereen die het afvoeren van VI cancelcultuur noemt: Derksen heeft een seksueel misdrijf toegegeven. Ook al is het ondertussen verjaard, hem dan afvoeren is m.i. niet "woke".
|
Citaat:
Een normale mens die schaamt zich en zwijgt daar stil over, laat staan op TV. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dat vlak kan er meer in Nederland.
In België, is het al sneller dat je mensen pijn hebt gedaan. Duizenden dolken in hun hart enzovoort. De sfeer. Te hardnekkig, te diep gegaan. Ik leid dat uit af uit dit fragment uit de oude doos. Misschien klopt dat niet hoor. Maar er zit wel iets in... https://www.youtube.com/watch?v=AJpD...MauriceDeWilde |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"We zullen dit in alle discretie oplossen." Schrap... |
Citaat:
|
Citaat:
Vier dus. |
Citaat:
|
Citaat:
VT4; huiswerk... Komaan... :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be