![]() |
Frank Vandenbroucke dumpt medisch afval in Oekraine
Frank is er in geslaagd om op de kap van de Oekrainers een eerste lading medisch afval ter waarde van 3 miljoen euro goedkoop kwijt te geraken. Dat de man krapuul is wisten we al langer, maar nu schiet hij toch echt wel de hoofdvogel af.
Benieuwd wat hij gaat doen met de overige 90 miljoen aan vervallen medicijnen die hij op onze kosten heeft aangekocht. https://pnws.be/frank-vandenbroucke-...n-in-oekraine/ |
Voor dat stukste geldverbrander heb ik nul respect, maar we moeten ook niet overdrijven met de 'vervaldatum'. Daar zit een ruime marge op, en pijnstillers zullen massaal verbruikt worden op en rond het slagveld. En steriele spuiten zijn een jaar na vervaldatum ook nog best wel te gebruiken als je niks beters hebt... Dat zijn aankoopbeleid en strategische visie op niks trekt, wisten we al langer.... Nu heeft hem weer ruimte om massaal covid vaccins aan te kopen:roll:
|
Citaat:
Wat snapt u daar niet aan ? |
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins, toen ik nog wat jonger was dan bleven die pillen tien jaar goed voor ze vervielen. Nu koop je die zelfde pillen bij de apotheker en op het doosje staat dat ze binnen enkele maanden vervallen... |
Citaat:
Zelfs niet op de conserven van Marie Thumas. Een product was vervallen als er haar op stond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die vervaldag is alleen bedoeld om de industrie te spijzen, hoe rapper vervallen hoe rapper terug kopen dus meer productie =meer winst.. Vroeger bestond dat niet. Ons moeder rook er eens aan en als het nog goed rook werd het gebruikt. Die vervaldag kan hoogstens aanduiden dat de werking iets kan verminderen. Ikzelf heb hier een doosje (tegen de koppijn om geen merk te noemen) staan dat al een maand vervallen is en ik heb er gisteren eentje van genomen en het werkt prima....
|
Citaat:
Die mensen zijn blijkbaar zoals politici, ze menen dat het volk volledig uit debielen bestaat. |
Citaat:
|
Het enige probleem dat ik zie is dat hij niet transparent is geweest in de communicatie. Denk dat ze in Oekraïne nog steeds blij zijn met die medicijnen hoor...
Los daarvan verdient hij wel een lantaarnpaal voor zijn aandeel in de corona-histerie. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja...rechts teert graag op flagrante leugens vermoed ik ? |
Citaat:
Bent u hardleers of wat ? |
Citaat:
En alweer komen die rechtse rakkertjes plat op hun buik in de modder terecht om zo alweer maar een een modderfiguur te slaan. Het wordt gewoonte |
Het is niets omdat iets vervallen is, dat het niet meer nuttig of niet meer gebruikt kan worden. Kortom, het moet wat genuanceerd worden.
Afgaand op de andere artikels, is het wel duidelijk dat men de man viseert en alle stokken welkom zijn om te slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be