Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   BeeVee Preparee (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264897)

koe de poing 18 mei 2022 14:40

BeeVee Preparee

Omdat ik niet kon slapen naar een nachtelijke uitzending van Villa Zuid Afrika proberen kijken, waarin ex-K3'tje Kathleen en haar hubby een guesthouse opstarten

Nou had ik uiteraard niet verwacht dat ze zou citeren uit het verzameld van Dostojewski, maar wat is die Kathleen dom en oninteressant zeg.

Is dat de gemiddelde Vlaming ?

Dadeemelee 18 mei 2022 17:02

Was zij niet de enige die niet het lief van Gertje geweest is?

Herr Flick 18 mei 2022 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9961847)
Omdat ik niet kon slapen naar een nachtelijke uitzending van Villa Zuid Afrika proberen kijken, waarin ex-K3'tje Kathleen en haar hubby een guesthouse opstarten

Nou had ik uiteraard niet verwacht dat ze zou citeren uit het verzameld van Dostojewski, maar wat is die Kathleen dom en oninteressant zeg.

Is dat de gemiddelde Vlaming ?

Wat had je dan verwacht van een BV die een flink deel van haar volwassen leven zich in rare pakjes voor kinderen heeft gehesen en amusement voor kleuters en geile vaders heeft gebracht ?

koe de poing 18 mei 2022 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9962107)
Wat had je dan verwacht van een BV die een flink deel van haar volwassen leven zich in rare pakjes voor kinderen heeft gehesen en amusement voor kleuters en geile vaders heeft gebracht ?

toch minstens iets van een halve intelligente gedachte of zo :bad-word:

Herr Flick 18 mei 2022 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9962120)

ik denk dat die al blij mag zijn als ze niet vergeet adem te halen af en toe.

Xenophon 19 mei 2022 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9962120)

Dan hadden ze waarschijnlijk een andere persoon moeten zoeken om de reeks te spelen.

In Vlaanderen zijn de Kampioenen de lat, daar ga je niet boven.

koe de poing 19 mei 2022 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9962289)
Dan hadden ze waarschijnlijk een andere persoon moeten zoeken om de reeks te spelen.

In Vlaanderen zijn de Kampioenen de lat, daar ga je niet boven.

ik vind dat altijd zo raar als zo'n Man Bijt Hond (of die opvolger) bij mensen aanbellen en vragen naar welke muziek mensen luisteren, dan vallen er namen als De romeo's en zo :evil:

Voor In de gloria werd vaak gefilmd in particuliere woningen gefilmd. Een van de acteurs zei in een int erview dat hem opviel dat ze nooit een opname hebben gedaan in een huis waar boeken aanwezig zijn. Hoe arm is je leven dan :-(

Herr Flick 20 mei 2022 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9962865)
ik vind dat altijd zo raar als zo'n Man Bijt Hond (of die opvolger) bij mensen aanbellen en vragen naar welke muziek mensen luisteren, dan vallen er namen als De romeo's en zo :evil:

Voor In de gloria werd vaak gefilmd in particuliere woningen gefilmd. Een van de acteurs zei in een int erview dat hem opviel dat ze nooit een opname hebben gedaan in een huis waar boeken aanwezig zijn. Hoe arm is je leven dan :-(

Ja niet iedereen heeft Bella Bartock in zijn platenkast staan, of de vinyl's van James Lastig.

Laat staan dat ze vinyl of CeeDee's hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be