Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Multiculturele pret in Borgerhout (https://forum.politics.be/showthread.php?t=264898)

Blue Sky 18 mei 2022 15:18

Multiculturele pret in Borgerhout

Nee, dit is geen nieuws uit Afghanistan.

Citaat:

Jongeman (18) in coma na zeven messteken bij ruzie om zitplaats op tram: “Hij strompelde over het perron, met de handen op zijn bloedende buik".
https://www.hln.be/antwerpen/jongema...uik~ac481d635/

Vette Pois(s)on 18 mei 2022 15:22

iedereen verbaasd

tijd voor wat stoepkrijt, liederen en bloempjes

Skobelev 18 mei 2022 16:03

Redouan, daar gaan we niet wakker van liggen. Als ze elkaar uitmoorden is dat winst voor ons.

Vlad 18 mei 2022 19:03

Die zal wel geen graffitikunstwerk van Schoenaerts krijgen, net zoals ook voorgaande slachtoffers van dodelijke ongevallen bij studentendopen dat niet kregen.

Blue Sky 19 mei 2022 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9961896)
Redouan, daar gaan we niet wakker van liggen. Als ze elkaar uitmoorden is dat winst voor ons.

Wel dat hangt ervan af. Als Redouan een goed geïntegreerde nieuwe Belg is, is het een ander paar mouwen en had het evengoed iemand anders kunnen zijn.

Veel van die vreemdelingen zijn echter zwaar racistisch en staan elkaar naar het leven. Afghanen en Irakezen, Turken en Koerden, soennieten en de sjiieten, enz.

Skobelev 19 mei 2022 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9962240)
Wel dat hangt ervan af. Als Redouan een goed geïntegreerde nieuwe Belg is, is het een ander paar mouwen en had het evengoed iemand anders kunnen zijn.

Veel van die vreemdelingen zijn echter zwaar racistisch en staan elkaar naar het leven. Afghanen en Irakezen, Turken en Koerden, soennieten en de sjiieten, enz.

Je zou eens moeten horen wat de Marokkanen hier op het werk over de negers, collega's, zeggen...:?
En dan zijn wij de racisten...

Rudy 19 mei 2022 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9962286)
Je zou eens moeten horen wat de Marokkanen hier op het werk over de negers, collega's, zeggen...:?

De Maghreb moet van geen negers weten.
Zoals ik al eerder eens heb gezegd, een Marokkaanse treinvriendin zei me ooit dat negers stinken.

Zipper 19 mei 2022 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9962330)
Zoals ik al eerder eens heb gezegd, een Marokkaanse treinvriendin zei me ooit dat negers stinken.

ook niet van Turken

Zucht 19 mei 2022 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9962330)

Ik heb veel openbaar vervoer gebruikt. In al die tijd heb ik 1 keer een passagier weten opstaan en even verder op de grond gaan zitten nadat er een zwarte naast hem plaats nam.
Dat was er 1 met jellabah, sloefkes en baard.

maddox 19 mei 2022 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9962471)
Ik heb veel openbaar vervoer gebruikt. In al die tijd heb ik 1 keer een passagier weten opstaan en even verder op de grond gaan zitten nadat er een zwarte naast hem plaats nam.
Dat was er 1 met jellabah, sloefkes en baard.

Ik krijg medelijden met u, gedegradeerd tot het gebruiken van het Blegische openbaar veevervoer.

Langs de andere kant, ik heb in Moskou iets heel anders gezien.
Mannen , jongens en zelfs jonge vrouwen die een zitplaats vrijgaven om oudere dames een plaats te geven. Ik moet toegeven, op die manier is openbaar vervoer best te pruimen, zeker als het nog stipt is ook.

Onzijdig 19 mei 2022 17:56

Op tram tien in Antwerpen was een jonge nieuwe Belg met een mes de rug van de zetels aan het beweren. Toen ik een opmerking maakten was het van MUIL HOUDEN. Ben afgestapt en heb de politie gebeld met doorgift van de tram nummerplaat. Nooit iets meer van gehoord.

Vlad 19 mei 2022 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9962286)

Gisteren nog zo'n toestand meegemaakt maar ik ga hier niet herhalen wat ik toen allemaal hoorde of ik krijg banpunten aangesmeerd of het gerecht achter me aan ... :lol:

Skobelev 19 mei 2022 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9962664)
Gisteren nog zo'n toestand meegemaakt maar ik ga hier niet herhalen wat ik toen allemaal hoorde of ik krijg banpunten aangesmeerd of het gerecht achter me aan ... :lol:

De Marokkaan op 't werk met een chocolade eitje in de hand:

Weet je Skob, waarom men witte chocolade heeft uigevonden?
Ja Mo, ik weet het maar zeg het nog eens?
Awel, omdat de negers niet in hun vingers zouden bijten.

En dan ben ik de racist....

Skobelev 19 mei 2022 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9962494)
Ik krijg medelijden met u, gedegradeerd tot het gebruiken van het Blegische openbaar veevervoer.

Mannen , jongens en zelfs jonge vrouwen die een zitplaats vrijgaven om oudere dames een plaats te geven. Ik moet toegeven, op die manier is openbaar vervoer best te pruimen, zeker als het nog stipt is ook.

DE Russen hebben dan ook manieren meegekregen hé.....

(allé, laat het maar komen :-P )

maddox 19 mei 2022 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9962771)
DE Russen hebben dan ook manieren meegekregen hé.....

(allé, laat het maar komen :-P )

De gemiddelde Moskoviet valt op dat vlak heel goed mee hoor. Maar ga geen 40 km buiten Moskou.

Onzijdig 19 mei 2022 20:53

Vandaag om 10h30. Tram 5 locatie Wim Saerensplein. Tram stop net voor de bocht, deuren gesloten.
Aan de halte staan 9 inspecteurs van de lijn. Contrôle zwart rijden.

Op de tram zitten een 20tal personen, meestal gepensioneerden met een kaart.
Wat was de bedoeling?
Die gasten pakken die voor overlast zorgden? Die komen savonds met hun brommer.

Tja, die contrôleurs werken zo laat niet, dan maar een nepactie organiseren, zie eens de lijn doet er wat aan.
Wat een comédie, leve bdw, de flikken en de lijn. GOED BEZIG.

Skobelev 19 mei 2022 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9962799)
De gemiddelde Moskoviet valt op dat vlak heel goed mee hoor. Maar ga geen 40 km buiten Moskou.

Bwa, 'k heb er al over de vloer gehad van Ulan-Ude, die vielen ook goe mee.

Rudy 19 mei 2022 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9962494)

Wat jij vertelt gaat om respect voor bepaalde mensengroepen onafhankelijk van ras, kleur of afkomst.

In Lissabon rijden er nog van die houten trams. Als je in de tram stapt zie je dat bepaalde zitplaatsen zijn voorbehouden voor ouderen, zwangere vrouwen of vrouwen met kind(eren). Probeer maar eens te blijven zitten op die voorbehouden plaats als zo iemand in de tram stapt. Die tram stopt en je mag je plaats afstaan onder lichte dwang en rechtstaan.

maddox 19 mei 2022 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9962864)
Wat jij vertelt gaat om respect voor bepaalde mensengroepen onafhankelijk van ras, kleur of afkomst.

Vergeet dat maar. Negers, haatbaarden of kopvodden krijgen die hoffelijk NIET in Moskou.
Citaat:

In Lissabon rijden er nog van die houten trams. Als je in de tram stapt zie je dat bepaalde zitplaatsen zijn voorbehouden voor ouderen, zwangere vrouwen of vrouwen met kind(eren). Probeer maar eens te blijven zitten op die voorbehouden plaats als zo iemand in de tram stapt. Die tram stopt en je mag je plaats afstaan onder lichte dwang en rechtstaan.
Awel, die lichte dwang, daar was niets van te merken in Moskou. Niet in de Metro, niet op de trein, en niet bij de bussen.

Skobelev 20 mei 2022 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9962873)
Vergeet dat maar. Negers, haatbaarden of kopvodden krijgen die hoffelijk NIET in Moskou.

Awel, die lichte dwang, daar was niets van te merken in Moskou. Niet in de Metro, niet op de trein, en niet bij de bussen.

Das juist, die moeten hun bek houden daar of ze krijgen petsen...terwijl de flikken de andere kant uit kijken. :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be