![]() |
Raad van State vernietigt verbod op Islamitische school.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/05...n-is-vernieti/
Citaat:
Mijn mening: verbied alle onderwijs gebaseerd op religie. Geef uw mening. Voor de goede orde: het gaat over ‘officieel’ onderwijs. In de vrije tijd doet men uiteraard wat men wil. Edit: ‘vervoden’ = ‘verboden’. ;-) |
Islam is geen religie maar een totalitaire ideologie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraagstelling in de enquête is echter algemeen. Dan zou ik principieel "neen" moeten antwoorden omdat islam een erkende godsdienst is. |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
ja eens alles van geloof totaal verbannen van scholen, totale stop van religieuze scholen gedoe.
kinderen moeten leren op school en niet geindoctrineerd worden met Religieuze RassenHAAT en achterlijkheid, angsten, seksuele remmingen, racistische vooroordelen enz men moet gewoon keihard optreden denk ik. ook Hindoe basisscholen mogen gelijk opgedoekt worden. WEG ERMEE. Geloof is perverse, gewelddadige HOBBY thuis, in je peeskamer, religieuze bordeel, bloot hahah |
Citaat:
Een kijkje op voor sommigen een duistere site 'leerde' dan weer. Eerste schooldag van een Oekraïense vluchteling in Rotterdam-Zuid . . . ![]() Niet alleen in Rotterdam-Zuid want als je hier in België een klasje kinderen ziet gaan 'wandelen' op straat is het ongeveer hetzelfde beeld ongeveer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be