![]() |
De apenpokken zijn daar.
De apenpokken lijken zich te verspreiden in Europa. Na enkele gevallen in Groot-Brittanië nu ook gevallen in Spanje, Portugal, de VS en Canada. In Afrika kent de ziekte een sterftegraad tot 11%, vooral bij jonge kinderen. Incubatietijd: 6 a 13 dagen tot zelfs 21 dagen. Verspreid door bloed, speeksel, huisschilfers, gecontamineerde voorwerpen. Goed nieuws denk ik (ben geen statisticus): de langste besmettingsketting bedroeg slechts zes personen.
|
Laat ons bidden voor Maatregelen van de Grote Overheid.
|
Ik ga even schaamteloos een post pikken en hier zetten
Citaat:
|
Citaat:
|
Een stuk makkelijker te voorkomen dan corona. Mondmasker, handen wassen of ontsmetten en anderhalve meter afstand houden volstaan perfect om dat virus niet te krijgen.
|
en met de ouwe pekes moeten we ook niet inzitten want die zijn nog allemaal gevaccineerd tegen de pokken
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
De maatregelen in combinatie met de cijfers zullen wel bewijzen dat het "goei poeier" was :lol: |
Ik stel voor:
- Een zeer strikte lock down voor wie niet gevaccineerd is , 3 maanden verplicht binnenblijven , en daarna testen , totdat .... - Wie gevaccineerd is en toch besmet , weekje thuis uitzieken , en kees is klaar !! En anders , ga de aap uithangen in't parlement , echt pokke !! :-D |
Citaat:
|
Wat hebben apenpokken met corona te maken ?
|
Citaat:
Met slecht immuunsysteem en vaccinatie mogelijk veel. Tot het tegendeel bewezen is. |
Zouden wij de apenpokken moeten linken aan bestialiteit in bepaalde landen?
Of is dat weer monkey business ... ![]() |
|
Citaat:
Laat geweten zijn: den eerste dat op mij hoest roggel ik onder. En als ie nog veel praat heeft, vloer ik die om in zijn bek te urineren. Kheb het gehad! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wacht, naar de hoeren gaan is een mensenrecht, laten we terug maatregelen invoeren zodat die brave mensen kunnen blijven hoeren en orgies houden. :roll: |
Citaat:
|
Een algeheel verbod op rimmen dringt zich op want het lijkt seksueel overdraagbaar te zijn. Om dit te kunnen controleren zal de burger aan de overheid tijdstip en plaats moeten doorgeven wanneer het seks gaat hebben zodat de politie onverwachte praktijkcontroles kan uitvoeren. Pedro Falco en Dirk Draulans hebben al laten weten dat ze persoonlijk aanwezig wensen te zijn bij de politiecontroles. :silly:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be