![]() |
Zal het vaccin tegen Apenpokken u in een aap veranderen?
Het pokkenvaccin blijkt ook werkzaam tegen Apenpokken.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220520_97144240 Maar wat met de bijwerkingen. Dit komt niet goed. Ik voorspel catastrofes. 8-) Edit: voor de slechte verstaanders, dit is K&K ;-) |
Voor sommigen hier komt dat toch te laat zelle ,die hebben de transformatie al véél eerder op natuurlijke wijze ondergaan....:wink:
|
Lichaam van een aap met de cognitie van een mens.
Lijkt mij niet onaangenaam te zijn. |
Dat virus is eerst in lab-apen geïdentificeerd en dan pas daarna in mensen.
Wat gaan ze nog allemaal verspreiden? |
Ik zat deze week al te denken, ... hmmm dat apenpokkenvirus verspreid zich via aanraking, ...
Allee ja ik zal mij al bepaalde bedenkingen te maken, en ja.... blijkt dat de bron een fetisjh beurs geweest te zijn... Mijn gezonde wantrouwen bleek weer gewonnen te hebben van wat de woke gedachtengang mij voorschrijft. |
het apenvirus,verspreid via een....een..... fetishbeurs? 8O
Hopelijk horen we straks niet van de verspreiding van de vossenlintworm,hondsdolheid ,tseetsee overbrengende vliegen en weet ik veel wat nog meer..... Neeneen,vraag me geen details,ik weet het niet en WIL het niet weten :oops: |
Citaat:
|
Volgens mij ontwerpen ze die ziektes om de aandelen van bepaalde producten te boosten.
Aandelen kopen, ziekte verspreiden, cashen |
Eindelijk een enquête met fatsoenlijke keuze-opties..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Taal kan je niet afdwingen he. |
Citaat:
Vele op dit forum vertonen volgens intimi eigenschappen van "apen". |
Citaat:
Als ik je nu het verschil tussen then en than moet uitleggen... -> Dat cartoontje van Moh zou hier dan wel op zijn plaats zijn. ![]() Poer CUFI. :-P |
Citaat:
*Verbergt spuit.* P.S. Darwinistisch gezien waren jullie toch al apen, in het Nederlands dan toch in ieder geval. |
Citaat:
Maar gezien de mateloze interesse van mijnentwege in het onderwerp verwaardigde ik het mij dat door de vingers te zien voor deze keer. |
Citaat:
Ervaringsdeskundige! |
Citaat:
|
In het parlement zit het vol apen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be