![]() |
Man (64) eet al 50 jaar Big Macs , (op 8 dagen na)
2 Bijlage(n)
Nou , na 50 jaar big macs , hij leeft dus nog !!
Z'n 30000ste had die al reeds een paar jaar geleden binnengewerkt !! https://www.hln.be/video/productie/a...-eentje-305262 Ik ga hem dat niet nadoen , want: 1 - Ik lust geen McDonalds , Quick , e.d. (wel af & toe kebap 2 - Ik eet liever andere dingen !! 3 - Tja , .... Maar blijkbaar is hij toch geen die-hard fan , want .... :? Bron: HLN video snapshot https://en.wikipedia.org/wiki/Don_Gorske In elk geval , smakelijk :-P :thumbsup: |
Sommige mensen verdienen dat. Blijkbaar heeft die zijn hemel gekregen.
|
Citaat:
|
Hij zou na al die tijd toch eens naar een andere coiffeur moeten gaan.
|
Jommeke leeft.....
|
Ik wil er niet bij zijn wanneer hij een scheet laat. Een voordeel van zijn voedingspatroon is wel dat indien hij begraven wordt men hem honderd jaar later kan opgraven en hij er nog net zo zal uitzien als toen men hem in de grond in stopte. Een Big Mac kan je ook jaren in de kast laten liggen zonder dat er schimmel op groeit.
|
Citaat:
|
Zijn trouw aan McDonald's is lovenswaardig, maar specifiek altijd de Big Mac lijkt me toch enorm eentonig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er geweten of die man behalve die Big Macs ook gezond voedsel eet?
Dat zou een heel verschil maken imo: bv elke dag een slaatje en wat fruit voor/ na die hamburgers. |
Die man liegt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw opmerking deed me terugdenken aan de docu Supersize Me. Een experiment om 30 dagen enkel fastfood te eten. Morgan Spurlock kwam zo'n 11 kilogram aan, en had een toename van 11-15% lichaamsvetBlijkbaar kreeg Don Gorske ook aandacht in die docu.. In de film zelf komt een Don Gorske aan het woord die al jarenlang elke dag meerdere Big Macs eet en nog steeds een gezond gewicht heeft.Gezond of niet, mij doen ze geen plezier met een maaltijd bij McDo & Co. Liever af en toe een goede huisgemaakte burger bij de betere frituur.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be