![]() |
Politie Molenbeek: “we hebben 80% van de drugsdealers in kaart”
In een interview in Het Nieuwsblad toont de Molenbeekse politiecommissaris Sutherland zich opvallend positief. Radicalisering, criminaliteit, het komt allemaal goed. Over drugs zegt hij dit:
Citaat:
|
80 procent in kaart?
Nog geen 8 procent, en dat is nog erg optimistisch. |
Citaat:
Niet dat ik je daarvan verdenk. |
Dan zal spoedig de war on drugs gewonnen zijn.
|
Citaat:
Vooral als die politie dan na de matchen aan het zuipen gaat:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn de slimme jongens die wat kruimels onder de flikken verdelen, en wat ferme taarten onder politici. |
Typisch. Er worden wapens gehandeld. Bibber bibber, laten we rap de braafste eruit screenen en die gaan kapot pesten om ons terug groot te voelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze die 80 procent toch kennen waarom pakt de politie die dan niet op?
|
Citaat:
Wie gaat hen dan drugs leveren ? :silly: |
Nu moet justitie wel nog meewillen...
|
In den tijd toen ik Rotterdam voor 't eerst bezocht had ik ook een planneke mee met de vijf betere shops op aangeduid.. best handig om dingen in kaart te brengen. 80% is wel veel.
|
Citaat:
Dus wat is het nut? Want tenslotte zijn er op dezelfde dag dat de dealers opgepakt worden weer nieuwe dealers die de straat opgaan en iedereen bevoorraden. Een beetje zoals jaarlijks 90 ton coke in beslag nemen en niemand komt een lijntje/pijp te kort en de prijs stijgt zelfs niet. |
Citaat:
Wij worden 's nachts nog niet meer wakker wanneer de handgranaten ontploffen en de Kalasjnikovs leeggeschoten worden. |
Citaat:
Ik begrijp wel dat men soms beter effe kan wachten om de grote vissen te vangen i.p.v. de kleine garnalen. |
Citaat:
De grote vissen wonen niet in Molenbeek. |
Citaat:
Vissen naar kleine garnalen om ze meteen terug te smijten is zoals water met een lepeltje naar de zee dragen, dat doen ze al jaaaaren en ze zijn er fier op: war on drugs...we zijn er bijna, nog effe....intussen vliegen de granaten in het rond .. :rofl: Het probleem zit erin dat drugs hele achtergestelde werkloze families welvaart en een muscle car bezorgt, junkies de high en de al dan niet corrupte overheid een oogje dichtknijpt om indirect mee te parasiteren met deze zwarte economie. Zo een beetje als alcohol en tabak: afraden omdat het zo slecht is maar niet willen verbieden want de staat verdient er fors aan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be