![]() |
Défi wil referendum groter Brussel ,wij referendum Vlaamse onafhankelijkheid
Défi wil een referendum over de uitbreiding van Brussel.
https://www.hln.be/binnenland/defi-s...nten~aa9b6598/ Dan kunnen wij ons referendum over de Vlaams onafhankelijkheid houden.:-) |
en ik wil koning worden.
|
Ze mogen Brussel hebben, met een tunnel naar grondgebied Walbanië
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Annexatieziekte.Besmettelijk.Zie Rusland. |
Citaat:
|
Ach, dat zal nooit gebeuren. Pure troltopic van Defi om stemmen te ronselen.
|
Citaat:
In welk parlement ? 0, 1, 2, ??? |
Citaat:
|
Citaat:
De reden? De Franstaligen trekken aan één zeel en de Vlamingen ook maar die laatste trekken in 12 verschillende richtingen. Altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven omdat iedereen denkt dat hij alleen het grote gelijk heeft. Arm Vlaanderen... |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: Morgenvroeg ligt er een nieuwe gazet in de bus, die gast zijn 5 minutes of fame zijn over en niemand zal zich deze futiliteit herinneren. |
Citaat:
Van daaruit mag men besluiten dat het veeeeeel waarschijnlijker is dat N-VA in plaats van een nieuwe oppositiekuur van 5 jaar opnieuw kiest voor federale deelname met de communautaire valies terug op zolder. 2014-2019 was veel lucratiever voor de partij dan de débâcles na de Marrakesh vlucht |
Citaat:
|
Défi laat nog eens van zich horen en de Witte ontwaakt uit zin lethargie. De illusie dat iemand van dat kleutergevecht tussen fransdollen en franshaters wakker ligt speelt weer op.
|
Citaat:
naar Wallonië. |
Zijn een deel van die Franstaligen juist niet met een bepaalde reden Brussel ontvlucht? Die willen misschien wel liever bij Wallonië...
|
Citaat:
|
Daar zit momenteel één politieker in den bak wegens moord.
Uit welke familie kwam die ook al weer? Ik heb het niet over die ene die vrijgesproken is. Over diens schuld of onschuld zwijg ik voorlopig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be