![]() |
Ambulancier 'neergestoken'
Chauffeur en zijn zoon vallen ambulancier aan tijdens interventie in Charleroi
In dat soort van gestoorde toestanden dreigt het gevaar dat er binnenkort misschien geen mensen meer zullen zijn die kiezen voor de job van ambulancier/hulpverlener. :? |
't Is niet omdat je een prioritair voertuig bestuurt dat je u overal mag parkeren. Waar gaan we naartoe seg.
|
Citaat:
De straf op het aanvallen van dienstverleners kan niet zwaar genoeg zijn. Ambulanciers, en bij uitbreiding alle dienstverleners, riskeren dikwijls hun leven om anderen te redden, hen aanvallen is absoluut onaanvaardbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
ALLE geweldsdelicten moeten keihard gestraft worden. Om het even of Jan met de Pet of een ambulancier of brandweerman in elkaar geslagen of neergestoken wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
De zoon had een mens in z'n hand. Ik lees niet dat de ambulancier werd neergestoken. |
De wereld is al overbevolkt. Zorgverleners neersteken in plaats van mensen in het wilde weg getuigt van een rationele en groene weldaad.
<stempel>Greta en Anuna keuren dit goet.<stempel /> :silly: |
Citaat:
Het filmpje bekeken te hebben wilde de zoon er toch precies met uithalen met het mes dat hij op zak had? Of hij de ambulancier ook geraakt heeft??? Toch is het totaal fout wat die twee gedaan hebben en 4 jaar is veel te weinig. |
Citaat:
Nieuwe regels voor prioritaire voertuigen! Sinds 1 oktober 2020 zijn de regels voor prioritaire voertuigen ingrijpend gewijzigd. |
Citaat:
En voor de zoon: 30 uur taakstraf, cursus volgen en naar school gaan. Het is precies alsof ze ermee lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar tegelijk heb ik meer respect voor zo'n hulpverlener, hij of zij weze verpleegkundige, chirurg, huisarts met nachtelijke wachtdienst, ambulancier, pompier, flik, ... dan voor "x" ( x zijnde iemand als mezelf, een gemiddelde Vlaamse boerenlul die zijn belastingen betaalt en niemand ambeteert) Dus ja ... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mochten ze u of mij met een mes bewerken dan zou de verontwaardiging minder moeten zijn dan voor een hulpverlener? Awel, ik vind van niet. |
Citaat:
Het zit tussen de oren van de mensen. En zeker als het gebeurt tijdens het uitoefenen van de job. |
Citaat:
Laat ons het nu maar gewoon bij "iedereen gelijk voor de wet" houden. |
Citaat:
Ach, het draait allemaal om respect voor de andere mens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be