![]() |
Als het van "Vivaldi" afhangt....
....wordt een telefoontap binnenkort mogelijk zonder nog via een onderzoeksrechter te passeren, een ambtenaar van het ministerie zal volstaan.
Akkoord of niet ?? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220529_97161652 |
Citaat:
Veel mensen geloven het toch niet, zo doet de politie 'een routinecontrole' en blijkt dat er in die auto een lading drugs zit. Daar had de politie chance, denkt de kwibus dan... |
Citaat:
Pas op, wat mij betreft weer een brug te ver. Maar die grens is al lang overschreden door vingerafdrukken op het paspoort te verplichten. |
Citaat:
Zonder te zeggen dat het nu goed gaat is het wel duidelijk dat dit afhankelijk maken van mensen die voor hun job, carriere en inkomen afhankelijk zijn van politici hiervoor aan te duiden. Ik ben beslagen genoeg in de politiek om te weten dat ambtenaren de facto door politici worden goedgekeurd bij aanwerving. Ik kreeg zelf bij een sollicitatie letterlijk te horen dat 'mijn politieke affiliaties mij ongeschikt maakten voor een baan bij de overheid'... Dan weet je toch hoe laat het is? Belgiƫ heeft sowieso de 1984 toestanden al lang overtroffen. Blijkbaar werd dat eerder als een handboek dan wel als een waarschuwing gezien... |
Welk is het ernstigste misdrijf: racisme of belastingsontduiking?
|
Steel niet, de (r)overheid houd niet van concurrentie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be