![]() |
71% van de US males zijn moslims of joden of slachtoffer van mishandeling door ouders
In de USA laten (of moeten) 71% van de mannen een stuk van hun lul snijden.
https://i.redd.it/q38tvuce3s291.png ![]() Wat denkt u over besnijdenis? |
Citaat:
Volwassenen mogen daar zelf over beslissen. |
In landen waar dat om hygiënische redenen gedaan wordt, bvb omdat er een tekort aan water is en wassen geen vanzelfsprekendheid is, vind ik het de normaalste zaak. Elders heb ik mijn bedenkingen bij de geestestoestand van ouders die bij hun baby'tjes tot besnijdenis overgaan. Voorts heb ik vragen bij de geestestoestand van diegene die met de titel van deze draad op de proppen kwam.
|
Goe zot. Maar ja, in de USA...:roll:
|
Citaat:
https://www.medischcontact.nl/nieuws...schadelijk.htm ![]() |
|
Zou enkel om medische redenen mogen.
Als het niet om medische redenen is, is er geen enkel verschil tussen een besnijdenis en het afsnijden van een ander willekeurig stuk van het lichaam van uw kind. Uiteraard mag dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zou op z'n minst mogen worden gewacht tot de persoon daar zelf over kan beslissen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En die staten zijn toch gemiddeld veel minder bevolkt dan de staten meer naar het noordoosten zoals New York en Pennsylvania? |
Citaat:
Als er in Afghanistan iemand wordt gestenigd, is dat zeer jammer maar niet verrassend. Moest dit in België of een ander Westers land gebeuren, zou ik meer verrast zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Effectieve medische reden , ok , maar in alle andere gevallen , moet men sowieso met hun fikken van kinderen afblijven !! Vrijwillige besnijding bij volwassenen , tja .... |
Citaat:
Dat is het grote verschil? Natuurlijk heb je in die apenlanden constante bewaking nodig van lui (je wolfpack zoals je wil) met machinegeweren als je een euro meer hebt. Hier in het Westen is er minder jaloezie. Minder, hé. Dat betekent niet dat het niet bestaat... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be