Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vrouwen drogeren en verkrachten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265103)

Blue Sky 2 juni 2022 10:46

Vrouwen drogeren en verkrachten

Is dit de nieuwe manier voor de wat minder bedeelde mannen om ook eens een mooie vrouw te scoren?

Gewoon wat GHB in hun drankje en je kan je gang gaan, wat later wordt het slachtoffer wakker en ze weet van niks meer.

Klinkt als muziek in de oren?

https://www.hln.be/grobbendonk/deale...-moe~af11f8a8/

Rudy 2 juni 2022 11:02

Citaat: Een 44-jarige man uit Grobbendonk heeft jarenlang vrouwen gedrogeerd om ze nadien te verkrachten. Hij filmde die verkrachtingen en bewaarde de filmpjes op een harde schijf. De man kon ontmaskerd worden nadat zijn vriendin enkele verkrachtingsfilmpjes onder ogen kreeg. Nadien bleek dat ook zij op filmpjes te zien was.

Spijtig dat ik de rest van het artikel niet kan lezen.
Hopelijk wordt hij gestraft.
Toch raar dat niemand van de vrouwen zich nog iets herinnert.

jad°relen°ir 2 juni 2022 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9970625)
Citaat: Een 44-jarige man uit Grobbendonk heeft jarenlang vrouwen gedrogeerd om ze nadien te verkrachten. Hij filmde die verkrachtingen en bewaarde de filmpjes op een harde schijf. De man kon ontmaskerd worden nadat zijn vriendin enkele verkrachtingsfilmpjes onder ogen kreeg. Nadien bleek dat ook zij op filmpjes te zien was.

Spijtig dat ik de rest van het artikel niet kan lezen.
Hopelijk wordt hij gestraft.
Toch raar dat niemand van de vrouwen zich nog iets herinnert.

GHB staat bekend als party-drug bij lage dosis.

Met soms onaangename effecten zoals ademhalingsproblemen, hartritmestoornissen, duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid, een slap gevoel in de spieren, een suf gevoel, geheugenverlies, onbedwingbare slaap.

Hogere dosissen brengen u in diepe slaap, maar je kan er ook bewusteloos van raken tot zelfs in coma sukkelen..

Het is dus -helaas- ook een handige drug om mensen te versuffen & te misbruiken zonder dat 't slachtoffer zich nadien iets herinnert.

Het gebruik van drugs om mensen te misbruiken is in ieder geval niet nieuw..
Men mag 't wat mij betreft bijzonder streng bestraffen. Mijn inziens hoeft de dader na flink afgezien te hebben van de straf deze niet te overleven...

fred vanhove 2 juni 2022 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 9970630)

Men mag 't wat mij betreft bijzonder streng bestraffen. Mijn inziens hoeft de dader na flink afgezien te hebben van de straf deze niet te overleven...

Het gebruik van grote hoeveelheden sterke drank heeft nagenoeg hetzelfde effect. In Ibiza weten ze daar alles van.

Rudy 2 juni 2022 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9970636)
Het gebruik van grote hoeveelheden sterke drank heeft nagenoeg hetzelfde effect. In Ibiza weten ze daar alles van.

Het zal niet enkel op Ibiza zijn hé Fred.
Hier gebeurt dat ook.
Het verhaal in onderwerp gaat over spiking.

jad°relen°ir 2 juni 2022 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9970636)

Akkoord, alcohol werkt verdovend, dat is gekend.. maar meestal weet je wat & hoeveel je zuipt.. en ja, door aanmoedigingen soms wat meer dan je zelf zou willen.. om nog maar te zwijgen over de "verplichting te zuipen" op dingen als doopfeestjes..

Maar 't is toch wat anders dan middelen die stiekem toegevoegd worden aan voedsel, nee? Al helemaal indien het met de intentie is om misbruik te maken van de ander..

Ge zou nog kunnen zeggen dat je bij drank ook andere sterkere drank kunt toevoegen zonder medeweten van de ander, maar ge krijgt niemand van de kaart met één glas alcohol.. dat heb je met dingen als ghb of rohypnol wel.

Xenophon 2 juni 2022 12:04

Citaat:

Met soms onaangename effecten zoals ademhalingsproblemen, hartritmestoornissen, duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid, een slap gevoel in de spieren, een suf gevoel, geheugenverlies, onbedwingbare slaap.

Hogere dosissen brengen u in diepe slaap, maar je kan er ook bewusteloos van raken tot zelfs in coma sukkelen..

Het is dus -helaas- ook een handige drug om mensen te versuffen & te misbruiken zonder dat 't slachtoffer zich nadien iets herinnert.

Het bezit van drugs is in Belgie een zwaar feit. Het zal veel zwaarder bestraft worden dan de verkrachtingen.
Een twintigtal pagina's straf schrijven volstaat hier als straf voor verkrachten.

Rudy 2 juni 2022 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9970647)
Het bezit van drugs is in Belgie een zwaar feit. Het zal veel zwaarder bestraft worden dan de verkrachtingen.
Een twintigtal pagina's straf schrijven volstaat hier als straf voor verkrachten.

Met de nieuwe definiëring van verkrachting zal dat toch niet waar zijn.

Xenophon 2 juni 2022 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9970648)
Met de nieuwe definiëring van verkrachting zal dat toch niet waar zijn.

We zullen zien.

Hij zal sowieso maar een derde van een eventuele straf doen, wegens plaatsgebrek in de gevangenissen die gemiddeld 150 jaar oud zijn.

Stel nu dat hij 20 jaar krijgt- de meeste moordenaar die gepakt worden krijgen veel minder, maar stel, dan is hij na zes a zeven jaar buiten.

Hoeveel maand per verkrachting is dat?

De schoofzak 2 juni 2022 12:21

Waarom is dat allemaal nodig, dat drogeren.
Een beetje moeite, goed je best doen, en je scoort toch ook.

Blue Sky 2 juni 2022 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9970663)
Waarom is dat allemaal nodig, dat drogeren.
Een beetje moeite, goed je best doen, en je scoort toch ook.

Jamaar als je niet mooi bent of de vrouw in kwestie is getrouwd of lesbisch bijvoorbeeld.

Rudy 2 juni 2022 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9970651)
We zullen zien.

Hij zal sowieso maar een derde van een eventuele straf doen, wegens plaatsgebrek in de gevangenissen die gemiddeld 150 jaar oud zijn.

Stel nu dat hij 20 jaar krijgt- de meeste moordenaar die gepakt worden krijgen veel minder, maar stel, dan is hij na zes a zeven jaar buiten.

Hoeveel maand per verkrachting is dat?

Een jaar of 5 binnen zitten doet toch iets met een mens, neem ik aan.
Alle slachtoffers identificeren zal toch nooit lukken.

Xenophon 2 juni 2022 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9970667)
Een jaar of 5 binnen zitten doet toch iets met een mens, neem ik aan.
Alle slachtoffers identificeren zal toch nooit lukken.

Vooropgesteld dat er ooit plaats gaat zijn, maar ik denk het niet.

Het zal een jaar of negen na de uitspraak van het beroepshof zijn dat hij een bandje krijgt.
Zo kan daarna iedereen verschieten dat de serieverkrachter gewoon verder is blijven verkrachten.

patrickve 2 juni 2022 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9970618)
Is dit de nieuwe manier voor de wat minder bedeelde mannen om ook eens een mooie vrouw te scoren?

Gewoon wat GHB in hun drankje en je kan je gang gaan, wat later wordt het slachtoffer wakker en ze weet van niks meer.

Klinkt als muziek in de oren?

https://www.hln.be/grobbendonk/deale...-moe~af11f8a8/

Is dit een voorstel ? :lol:

maddox 2 juni 2022 15:24

Wat ben je nu met een sexdoll die nadien veel miserie kan opleveren?

Koop, huur of steel dan zo namaakneukertje.

Ik ben meer voorstander van actief participerende partners.

Pandareus 2 juni 2022 17:19

Citaat:

Voor zulke klootzakken sluit ik mij heel graag aan bij de suggesties van Maddox : vermalen & als voeder gebruiken voor de garnalenteelt. (of het object dood is of nog leeft bij de vermaling interesseert me trouwens niet)

De schoofzak 2 juni 2022 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9970827)
Voor zulke klootzakken sluit ik mij heel graag aan bij de suggesties van Maddox : vermalen & als voeder gebruiken voor de garnalenteelt. (of het object dood is of nog leeft bij de vermaling interesseert me trouwens niet)

Dat is wel gore taal van de onderlaag van onze bevolking. Ge weet wel, dat segment dat op die partij stemt ...

Weyland 2 juni 2022 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9970647)

Stel je voor dat Walter 'Pico' Michiels enkel geknakt is omdat de staat een voorbeeld wou stellen van wat er gebeurd als iemand betrapt wordt op wiet.

Maar dit gaat over een drogeerder van vrouwen. Die zou toch effectief bestraft dienen te worden.

fred vanhove 2 juni 2022 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9970639)
Het zal niet enkel op Ibiza zijn hé Fred.
Hier gebeurt dat ook.
Het verhaal in onderwerp gaat over spiking.

Spiking ? Heb jij enige weet wat dat inhoudt ? Ik wacht daar nog altijd op ? Wat hebben die tiener kippetjes daar nu eigenlijk ingespoten gekregen ???

Zou het niet beter zijn voor iedereen dat men zijn jointje kan zie mag roken op festivals zoals in mijn tijd ?

Als je toen wankelde op je benen wist je tenminste van wat.;-)

SDX 2 juni 2022 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9970865)
Spiking ? Heb jij enige weet wat dat inhoudt ? Ik wacht daar nog altijd op ? Wat hebben die tiener kippetjes daar nu eigenlijk ingespoten gekregen ???

Zou het niet beter zijn voor iedereen dat men zijn jointje kan zie mag roken op festivals zoals in mijn tijd ?

Als je toen wankelde op je benen wist je tenminste van wat.;-)

Spiking a drink.
Drugs (of alcohol) in 'n drankje doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be