![]() |
Fraude door VLD-ers...............Zou het ???
De aankoop van de sympathieke VLD-coiffeur uit Staden (ooit nog kandidaat voorzitter), wordt alleszins eens "tegen het licht gehouden" :-)
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/06...-van-burgemee/ Ik ben razend benieuwd, jullie toch ook ?? |
Wat heeft de VLD hiermee te maken ?
|
Citaat:
|
Citaat:
In zo'n discussie over mogelijke fraude vind ik de politieke kleur van de burgemeester van ondergeschikt belang. |
Een Vlaming die fraudeert, what's new?
|
Citaat:
Vermoedelijk handel met voorkennis. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die burgemeesters zijn maar achterneefjes. |
De burgemeester van Moorslede toonde duidelijk VISIE.
Dus exact het platform waarop hij verkozen was . Ik weet begot niet wat het probleem is ,want in Dadizele,voornaam religieus centrum ook overigens, mag bijna alles 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tom van Grieken heb ik al honderden keren spottend "het coiffeurke" zien noemen, maar diezelfde die dat doen, zeggen dat nu niet van hun VLD coiffeurke... |
Citaat:
|
Citaat:
De functie daarentegen, zijnde burgemeester. Machtsmisbruik. Met NVA heb ik voorlopig trouwens geen probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
Er was een tijd dat wat een VB'er ook zei de panelleden dat fel bestreden. Nu hoor je hen regelmatig TVG gelijk geven. |
Citaat:
Pandareus, Dadeemelee en co doen dat duidelijk wel. |
Citaat:
Hoe een ander dit ziet is zijn of haar zaak. Ik vermoed dat het op dat moment enkel de bedoeling is om een partij te beschadigen. De individuele verantwoordelijkheid wordt dan uiteindelijk ondergesneeuwd. |
Citaat:
Maar ook ondergeschikte belangen mogen besproken worden. De mate waarin een partij tracht te voorkomen dat zulke gasten in hun hogere rangen aantreden, is van groot belang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be