![]() |
De Franstalige kant van Vivaldi speelt echt Sinterklaas
Ben ik nu zot aan het worden, of wat ?
titel: Ecolo wil 30.000 euro geven aan alle Belgen van 25 jaar: ‘Goed voor de jongere, maar ook voor samenleving’ link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20220605_96109365 Citaat:
|
Vlaanderen moet volledig gepluimd worden.
|
Citaat:
dus nu nog pakken wat we kunnen, redeneren ze bij Ecolo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Et bien c'est une bonne chose, non?
|
C'est evidemment une bonne chose, particulièrement pour les Carolos.
|
#BahOui
|
Je ne parle pas poubelle.
|
ce ne sera pas dans ce cas
|
Lijkt mij verkiezingspraat.
Na de zomer? |
Citaat:
Of is het meer om te wenen... |
Daar gaan ze veel allochtone stemmen mee winnen............WEDDEN???
|
Ecolo wil 30.000 euro geven aan alle Belgen van 25 jaar
Ecolo wil 30.000 euro geven aan alle Belgen van 25 jaar.
De partij Ecolo wil elke jongere op de leeftijd van 25 jaar 30.000 euro geven. Daarmee zouden jongeren bijvoorbeeld kunnen starten met projecten of een opleiding of investeren in de toegang tot huisvesting. Goed voor de jongere en de samenleving, klinkt het. Bron: VRT NWS Het voorstel voor het "universele solidariteitskapitaal" op 25 jaar zou 2,5 miljard euro kosten en zou volgens Ecolo gefinancierd kunnen worden door een belasting van 1 procent op het vermogen van de allerrijksten. Die zijn gewoon knettergek. In het artikel lees ik niets over voorwaarden, in tegenstelling tot het voorstel van Bouchez. |
Citaat:
Waarom zou de staat mogen discrimineren op leeftijd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is een verkiezingsstunt om al de jeugd aan hun kant te krijgen.
Welke partij is de volgende om met vermeend afgeroomd geld van rijken ouderen te sponseren in rusthuizen. Wat een ecologische klucht. Waarom wil ecolo met dat vermeend geld geen boompjes planten of bossen te kopen. O, ja dat brengt geen kiezers op. Domme groene partij. |
Je zal maar als eerlijk werkende lotto winnaar geconfronteerd worden met die groene communisten.
Geld pakken dat niet van hen is. en dan uitdelen, ... |
Citaat:
Ik denk eerder aan de voorwaarden. Er zijn 25-jarigen die al 6 jaar aan het werk zijn. Anderen zijn al aan het doppen. En dan, de controle op het naleven van de voorwaarden. Controleren kost geld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be