![]() |
aan iedereen die mij een PB-ke stuurde...
en diegenen die het in een post vroegen... bedankt voor 't informeren en de vaak leuke berichtjes.
Yep, Ik ben terug.... en waar heb ik gezeten? Vorige maand 2 discusprotheses in mijn rug gekregen en heb uiteraard een tijdje moeten revalideren... Prima operatie geweest en buiten de normale post-operatieve ongemakjes en pijntjes gaat het uitstekend. Ik kan na 5 weken, in verhouding al meer dan voordien... Dus vanaf nu kan ik me terug overal mee bemoeien op dit forum, waarschijnlijk tot evenveel ergernis als plezier van velen ;-) Voil�*, nu weet iedereen het, dan moet ik geen -tig keren hetzelfde copyen en pasten in alle replies ;-) |
Citaat:
|
:cheer:Welkom terug :cheer:
|
Karottentrekker! Is dat nu een excuus om 2 maanden van het forum weg te blijven? :twisted:
[size=1](Nee serieus, veel beterschap en al dat soort dingen. ;-) )[/size] |
Ik kan je alvast mededelen dat er tijdens je afwezigheid een geheel nieuwe lichting randdebielen op het forum is aangespoeld, van geschifte godsdienstwaanzinnigen tot schuimbekkend neo-nazi-tuig. Gelukkig werden er ondertussen al enkelen onder hen geband die het net ietsje tè gortig maakten... Je zal je lol niet opkunnen! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
:-) |
Citaat:
|
Citaat:
de volledige thread is http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459 en de posting waar superstaaf uithaalt is http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=644 hopelijk je van dienst te zijn geweest. |
8) Wellcome back ;-)
|
Citaat:
|
Waarom krijg ik nooit berichten als ik een maand niet post? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan valt een 'lacune' niet zo op. Ik vrees dat ik jou ook vaak verwar met ingenious.:oops: Snelle beterschap wens ik jou! |
Citaat:
ik zal eens over een nieuw onderschrift denken, mss helpt dat. en oriana, welkom terug hé. |
Fijn dat je terug bent en spoedig beterschap!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be