![]() |
Geen oorlog voor de voetballende mens
Raar is dat een land in oorlog nog energie tijd en geld heeft om wat voetballende mensen te laten spelen.
Dat zijn toch allemaal jonge sterke mannen ? Moeten die het land niet verdedigen dan ? Ook de kroegen zaten vol jonge mannelijke supporters ......Misschien ligt het aan mij maar ik stel me daar toch allemaal vragen bij. https://sporza.be/nl/matches/voetbal...1607366703289/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zingende propaganda.
Er is een goede manier om te beoordelen in hoeverre verslaggeving neutraal / accuraat is: alle partijen in een oorlog lijden verliezen, en als alle van 1 partij in elk detail en geur en kleur wordt belicht, en de andere partij doodgezwegen, dan schort er iets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In plaatsen waar niet gevochten wordt, gaat het dagelijkse leven gewoon door hoor. Dat is bij elke oorlog het geval. |
Citaat:
Als rugby spelers zeggen dat voetballers mietjes zijn, dan begrijp ik hen volledig. Maar American football spelers... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En uiteraard gaat men de vijand niet uitnodigen bij zo'n wedstrijd. Oekraïne speelt ook niet tegen Rusland hé. |
Citaat:
Kijk bijvoorbeeld naar Nederland in WOI. Die werden door de Duitsers met rust gelaten. Vluchten naar NL was dus voor vele Belgen een goede optie, omdat de kans klein was dat Duitsland zou willen dat ze een partij extra in het conflict betrekken. En men kan zich trouwens in bezet gebied bevinden hé. Maar ook daar zal het sociale leven zeer snel weer plaatsvinden (in de mate van het mogelijke). Dat was hier ook het geval toen we onder Duitse bezetting waren. |
Citaat:
Maar goed iedereen heeft zijn uitleg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be